۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
برنج خارجی کیلویی ۱۸ هزار تومان در استان سمنان عرضه می‌شود
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

برنج خارجی کیلویی ۱۸ هزار تومان در استان سمنان عرضه می‌شود

سمنان- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه برنج خارجی کیلویی ۱۸ هزار تومان در استان عرضه می‌شود، گفت: با متخلفان این حوزه شامل گران‌فروشی، کم فروشی و ... برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی سلامتی در حاشیه نشست بعد از ظهر چهارشنبه ستاد تنظیم بازار و در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان درباره این نشست توضیح داد: یکی از مصوبات که پیگیری می‌شود این است که توزیع لاستیک سنگین، مجددا توسط ارز ۴۲۰۰ تومانی و به صورت حواله‌ای انجام خواهد شد.

وی افزود: لازم است هر چه سریع‌تر جلسات تخصصی و کارشناسی با حضور صنعت معدن و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای انجام مطلوب این فرآیند به انجام رسیده و وضعیت لاستیک‌های دپو شده کم مصرف موجود در مراکز فروش نیز تعیین تکلیف شود.

عضو ستاد تنظیم بازار استان سمنان در ادامه گفت: لازم است تا هر چه سریع‌تر وضعیت سهمیه روغن جامد استان در یکی از کارخانه‌های پلمب شده مشخص و سهمیه روغن جامد و یا اصل روغن خام به استان تحویل شود.‌

سلامتی همچنین گفت: قیمت برنج خارجی موجود در استان هر کیلو ۱۸ هزار تومان است و با متخلفان این حوزه برخورد می شود همچنین دستگاه های نظارتی بر بازار نظارت خواهند داشت.

وی ازود: شهرداری سمنان هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف مراکز عرضه مستقیم و بازارهای روز میوه که نسبت به ایجاد و فعال سازی آن متعهد شده است، اقدام کند.‌

کد خبر: ۵۳٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha