۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
اتصال ریلی همدان به استان‌های غرب کشور مطالبه مردم است
حاجی بابایی:

اتصال ریلی همدان به استان‌های غرب کشور مطالبه مردم است

همدان - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اتصال ریلی همدان به استان‌های غرب کشور مطالبه مردم است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ حمیدرضا حاجی بابایی ظهر چهارشنبه در نشستی با معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بر سرعت اجرای دو طرح راه آهن همدان - ملایر، همدان - سنندج تاکید کرد و گفت: اتصال همدان به استان‌های غرب کشور مطالبه مردم استان همدان است و باید در پروژه‌های فعلی تسریع شود.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: وزارت راه و شهرسازی در استان همدان کارهای بزرگی انجام داده اما انتظار می‌رود کارها تکمیل و به اتمام برسد.

وی گفت: تکمیل ایستگاه راه آهن تا پایان سال یک مطالبه جدی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود.

استاندار همدان نیز مهمترین پروژه‌های استان در حوزه راه آهن و راه‌های استان را مورد بحث و بررسی قرارداد و با تقدیر از همکاری وزارت راه و نمایندگان استان در مجلس برای پیشبرد عملیات اجرایی راه‌های استان همدان گفت: خط آهن همدان از شمال تا جنوب استان به خوبی در مسیر پیشرفت قرار دارد و انتظار می‌رود در شرایط فعلی عملیات اجرایی آن تسریع ویژه ای صورت گیرد.

سیدسعید شاهرخی گفت: همکاری خوب وزارت راه و نمایندگان استان همدان در اجرای پروژه‌های حوزه راه قابل تقدیر است.

استاندار همدان با بیان اینکه انتظار می‌رود وزارت راه در اجرای ایستگاه قطار شهری همدان و نهاوند نگاه ویژه ای داشته باشد، عنوان کرد: درخواست داریم ایستگاه درون شهری همدان تا پایان سال به سرانجام برسد.

شاهرخی ادامه داد: راه‌های درون شهری استان همدان به خوبی در حال انجام است و باید با اختصاص اعتبارات ویژه این طرح‌ها زودتر به سرانجام می‌رسد.

احمدحسین فلاحی دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز بر دسترسی آسان جاده‌های فرعی همدان و فامنین به آزادراه تهران - همدان تاکید کرد و گفت: مردم محلی و شهرها و روستاهای اطراف اتوبان انتظار دارند دسترسی‌ها به آزادراه اصلی تسهیل شود تا بتوانند به صورت بهتری از آزادراه استفاده کنند.

کد خبر: ۵۳٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha