۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
رشد ۵ برابری جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی تهران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد

رشد ۵ برابری جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی تهران

پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از رشد پنج برابری جذب سرمایه‌گذار در شش ماه نخست امسال در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، صابر پرنیان بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده مجوز احداث دو پست برق ۶۳ به ۲۰ کیلوولت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان برای شهرک‌های صنعتی دماوند و فیروزکوه اخذ شده که این موضوع در کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه در کشور هیچ شهرک صنعتی نداریم که در طول یک سال دو پست شبکه توزیع برق احداث کند، گفت: شهرک صنعتی علی‌دره فیروزکوه دو زیرساخت عمده آب و برق را دارد؛ امسال توانستیم موضوع تخصیص آب به شهرک صنعتی فیروزکوه را بعد از ۱۲ سال به سرانجام برسانیم که خیلی از شهرک‌ها از این نعمت و ظرفیت محروم هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بیان کرد: به زودی قرارداد اجرای طرح خط انتقال آب بسته می‌شود و سرمایه‌گذاران در سال‌های آتی خیالشان در زمینه آب و برق راحت باشد.

پرنیان تصریح کرد: در حوزه شهرک صنعتی فیروزکوه، با سرمایه‌گذاران بزرگی در حال مذاکره هستیم که چند واحد برند صنایع غذایی بزرگ کشور را به شهرستان فیروزکوه هدایت کنیم؛ قرار گرفتن فیروزکوه در خارج از طرح ممنوعیت فعالیت صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری پایتخت همچنین آب و هوای خنک آن، شرایط مساعدی برای واحدهای صنایع غذایی به وجود آورده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان فیروزکوه در حوزه صنعت و اشتغال نیاز به توجه ویژه دارد، ادامه داد: ۵۲ طرح راکد در شهرک صنعتی فیروزکوه وجود دارد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال فعال‌سازی شود و این شهرک چهره شادابی به خود گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: در ۶ ماهه امسال، ۵ برابر به نسبت سال ۱۳۹۸ و دو برابر نسبت به سال ۱۳۹۷ در شهرک‌های صنعتی استان تهران جذب سرمایه‌گذار داشتیم؛ جدای از اختصاص اعتبار برای احداث پست برق، امسال اعتبارات شهرک صنعتی در فیروزکوه ۴ برابر و در دماوند ۵ برابر افزایش داشته است.

کد خبر: ۵۳٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha