۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
۱۱۵ تن مرغ منجمد در بازار کردستان توزیع شد
در یک ماه اخیر؛

۱۱۵ تن مرغ منجمد در بازار کردستان توزیع شد

کردستان- سمیعی، رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از توزیع ۱۱۵ تن مرغ منجمد طی یک ماه اخیر در بازار استان خبر داد و گفت: مقرر شده توزیع گوشت قرمز منجمد توسط جهاد کشاورزی انجام شود.

طاها سمیعی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص قیمت گوشت مرغ اظهار داشت: براساس مصوبات آبان ماه کارگروه تنظیم بازار تعیین قیمت مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز قیمت مصوب مرغ در استان اعلام نشده است، افزود: برای تعادل برقرار کردن در بازار و تامین نیاز مردم با پیگیری های انجام شده طی یک ماه اخیر ۱۱۵ تن مرغ منجمد را در استان توزیع کردیم.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: طی روزهای آینده هم در فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب استان اقدام به توزیع اقلام اساسی هم چون برنج و شکر خواهیم کرد.

سمیعی با اشاره به اینکه مسئولان کشوری اعلام کردند مشکل کمبود روغن طی حدود ۱۰ روز آینده برطرف می شود، گفت: از زمانی که کمبود روغن در بازار هم پیش آمد برای تامین نیاز خانوار و واحدهای صنف و صنعت در چندین مرحله اقدام به توزیع روغن جامد و مایع در استان کردیم.

وی یادآور شد: ۳۰ تن روغن مایع هم برای روستاهای استان تامین کردیم و این کالای اساسی در حال حاضر توسط سازمان تعاون روستایی در حال توزیع است.

کد خبر: ۵۳٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha