۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تتر چیست؟ هر آنچه باید درباره تتر دانست

تتر چیست؟ هر آنچه باید درباره تتر دانست

رمزارز تتر یا همان کریپتوکارنسی تتر، روشی هوشمندانه برای معامله‌ گرانی است که همواره ارزش دارایی‌های رمزنگاری شده خود را حفظ می‌کنند. نکته‌ جالب توجه آن است که دو رمز ارز دیگر True usd و USD coin که در بستر شبکه‌ کوین راه اندازی می‌شدند، نتوانستند به اندازه تتر قوی ظاهر شوند. بنابراین بدیهی است که رمزارز تتر(کریپتوکارنسی تتر) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

به گزارش بازار، تتر چیست؟ تتر tether یکی از معروف ترین ارزهای دیجیتال است که این روزها که تب سرمایه گذاری داغ شده، به یکی از مهم ترین سرچ های کاربران تبدیل شده است. اگر شما هم مایلید که بدانید تتر چیست؟ مزایای استفاده از تتر چیست؟ و روش‌های نگهداری از ارز دیجیتالی تتر چیست؟ ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

در میان بالا و پایین شدن‌های شدید ارز در دوران سخت اقتصادی کشور، آیا می‌دانستید ارزی به نام tether وجود دارد که دچار نوسان خاصی نمی‌شود؟ از نظر برخی اقتصاد دانان وجود tether در دنیای نقل و انتقالات مالی بسیار ضرروی محسوب می‌شود؛ چراکه تتر کمک شایانی به راه افتادن کارهای خاص و حساس خواهد کرد. با وجود ویژگی‌های بیان شده اولین سوالی که در ذهن نقش می‌بندد این است:

تتر چیست؟ و چقدر ارزش دارد؟
tether نوعی ارز دیجیتال پایدار است که به منظور تنظیم بازارهای مالی مثل کریپتوکارنسی ایجاد شده است. به طور کلی می‌توان با تتر همانند یورو، دلار، ریال و... برخورد کرد، این ارز دیجیتالی که تنها دچار نوسانات ناچیز می‌شود به اندازه دلار ارزشمند بوده و به دلار دیجیتالی نیز معروف است. ارزش tether  به اندازه‌ای است که هر یک تتر برابر یک دلار بوده و با نام اختصاری USDT نمایش داده می‌شود. ارز تتر معمولاً مبتنی بر شبکه‌ی بلاکچین بوده و حتی تمامی صرافی‌ها نیز موظف‌اند با آن مثل دلار برخورد کنند.

منشاء پیدایش tether  کجاست؟
بر اساس ادعای شرکت iFinex  که ارزهای enter را بر پایه یورو ساخته است، theter  نیز که بر اساس دلار تولید شده ساخته‌ی این شرکت است. به طور کلی این نوع ارز دیجیتال به منظور کنترل نوسانات بازار ارزهایی مثل یورو، دلار و... تنظیم شده که بهره برداری از آن به نفع افراد بسیاری نیز بوده است. این شرکت معتبر ارزهای دیجیتالی مختلفی تولید کرده است، اما هیچ یک مثل تتر مورد حمایت و محبوبیت قرار نگرفته‌اند. این ارز محبوب که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار کریپتوکارنسی شد، در سال ۲۰۱۷ پیشرفت چشمگیری یافت. رمز ارز تتر یا کریپتوکارنسی تتر با پیشرفت روز به روز خود سرانجام در سال ۲۰۱۹ به رده‌ی هشت بازار ارز دیجیتالی رسید. این در حالی است که درحال حاضر در رتبه‌ی سوم بازار قرار گرفته است، این حجم از پیشرفت نشانگر عملکر خوب تتر در بازار ارز می‌باشد.

با شبکه‌ی بلاکچین آشنا شوید!
به طور معمول اگر قرار بر انجام یک تراکنش مالی باشد، پای واسطه‌ای به نام بانک به میان می‌آید. بلاکچین نام شبکه‌ای است که واسطه‌ها را حذف کرده و اشخاص را در یک تراکنش مالی مستقیم به هم وصل می‌کند. بلاکچین در واقع نوعی رمز ارز tether بوده و امنیت تراکنش را برقرار می‌کند، به بیان ساده‌تر بلاکچین پشتیبان خرید و فروش ارز دیجیتالی می‌باشد.

مزایای استفاده از تتر چیست؟
از جمله مزایای استفاده از tether باید به نکات زیر اشاره کرد:

کریپتوکارنسی تتر قوی و غیر قابل نفوذ است
رمزارز تتر یا همان کریپتوکارنسی تتر، روشی هوشمندانه برای معامله‌ گرانی است که همواره ارزش دارایی‌های رمزنگاری شده خود را حفظ می‌کنند. نکته‌ی جالب توجه آن است که دو رمز ارز دیگر True usd و USD coin که در بستر شبکه‌ی کوین راه اندازی می‌شدند، نتوانستند به اندازه تتر قوی ظاهر شوند. بنابراین بدیهی است که رمزارز تتر(کریپتوکارنسی تتر) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

ثبات ارزش tether
تتر نوعی ارز دیجیتال است که معمولاً از ثبات قیمت برخوردار بوده و جایگزین کاملی برای دلار می‌باشد. به همین جهت انتقال پول و تبدیل تتر به یکی از ارزهای دلار، یورو، ریال و... به سرعت انجام شده و به نسبت ارزان‌تر هم خواهدبود. این به آن معناست که انتقال پول از طریق تتر تنها با یک کلیک و به سرعت  صورت می‌پذیرد. به طور مختصر باید گفت با توجه به نوسانات شدید بازارهای بزرگ دنیا، چون tether از ارزش ثابتی برخوردار است، در معاملات صرافی های بزرگ جهان نقش محوری دارد. ارائه نقدینگی به صرافی ها، یکی از بزرگترین مزایای tether در دنیای معاملات امروزی است. در شرایط اقتصادی که هر لحظه قیمت ارزهای فیات بالا وپایین می‌رود، با تبدیل پول به tether می‌توان ارزش دارایی را ثابت نگاه داشت. بنابراین ارز دیجیتالی تتر مورد اطمینان‌ترین ارز برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

حفظ ارزش پول در کشورهایی که با تورم اقتصادی مواجهند
در برخی کشورها نظیر ایران، قوانینی وجود دارد که مانع از خروج سرمایه از کشور می شود. در این شرایط تبدیل و در شرایطی که تورم شدید اقتصادی هرروز از ارزش پول ملی می کاهد و سطح رفاه را تنزل می دهد، ارز دیجیتال یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری است و تبدیل پول به tether یکی از راه هایی است که موجب حفظ ارزش پول می شود.

انجام معاملات بدون کارمزد
وقتی سرمایه خود را به tether تبدیل کرده باشید، برای انجام معاملات و انتقال پول به یک حساب تتری دیگر نیازی به پرداخت کارمزد و هزینه ندارید و این معاملات کاملا رایگان امکان پذیر است.

سرعت تراکنش بالا
سرعت معامله و تراکنش ها برای انواع ارزهای دیجیتال متفاوت است. اما در میان ارزهای دیجیتال، معامله با tether یکی از سریعترین شیوه های معامله است و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که قصد تبدیل سرمایه خود به ارز دیجیتال را دارند.  

عدم محدودیت سقف خرید و فروش
تتر را به سبب مزایای بسیاری که دارد می توان بهترین وسیله برای معاملات آنلاین در نظر گرفت. علاوه بر انجام معاملات بدون کارمزد و سرعت تراکنش بالا، هیچ محدودیتی در سقف فروش و خرید تتر تا کنون ثبت نشده است. این هم یک مزیت مهم برای تتر به شمار می رود که به کاربر قدرت نامحدود خرید و فروش می بخشد.

روش‌های نگهداری از ارز دیجیتالی تتر چیست؟
جالب است که پس از خرید تتر روش‌های امن بسیاری برای نگهداری از آن وجود دارد، که در اصل نگرانی‌های نگهداری ارزهای فیات را نیز ندارد. روش‌های نگهداری از تتر یا از طریق کیف پول‌های صرافی‌های مورد اطمینان است و یا از راه‌های مختلف اینترنتی امکان پذیر است:

- استفاده از اپلیکشن‌های freewallet و coinomi که برای موبایل‌های با سیستم عامل اندروید و ios کاربرد دارند یکی از راه‌های نگهداری ارز دیجیتالی تتر است.

- نگهداری تتر در کیف‌ پول‌های سخت افزاری لجر نانو و ترزور که usdt را کاملاً پشتیبانی کرده و امن به شمار می‌روند.

- استفاده از کیف پول تحت وب نظیر omni wallet و  coinpayment از دیگر راهکارهای نگداری تتر می‌باشد.

- ذخیره سازی تتر در سایت رسمی تتر نیز برای شهروندان سراسر دنیا به غیر از ایران امکان خواهد داشت.

با وجود روش‌های فوق واضح است که tether ارزی است که بدون دردسر و در امن‌ترین شرایط ممکن قابل نگهداری می‌باشد. بنابراین پس از خرید نگرانی چندانی برای نگهداری از این ارز دیجیتالی شگفت انگیز وجود ندارد.

آیا امکان خرید و فروش تتر در ایران وجود دارد؟
حال که دانستید تتر چیست؟ قطعاً مایلید بدانید از چه طرقی می‌توان تتر خرید و یا اصلا امکان خرید تتر در ایران وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت: اگرچه خرید تتر در ایران با پیچیدگی‌هایی رو به رو است، اما از طریق وبسایت‌هایی که به صورت تخصصی روی خرید و فروش تتر کار می‌کنند می‌توان خرید تتر را انجام داد. بنابراین برای خرید تتر در ایران می‌بایست یکی از صرافی‌های اینترنتی مورد اطمینان را پیدا کنید.

البته روشن شدن سوال معروف تتر چیست؟ یک مشکل دیگر را نیز حل کرده است، به طور مثال ایرانیانی که مقیم خارج از کشور هستند و مایلند برای خانواده و دوستان خود در ایران مبالغی را ارسال کنند همواره با مشکلات بسیاری رو به رو هستند. رمز ارز تتر و خرید ارز دیجیتالی تتر روش مناسبی است که به کمک آن می‌توانند مستقیماً به دست خانواده خود پول برسانند. بنابراین این پیشرفت دنیای ارز دیجیتالی کمک شایانی به خانواده‌ها نیز کرده است. در واقع خرید تتر یکی از روش‌های نقد کردن درآمد دلاری است.

tether، ارز مناسب برای سرمایه گذاری
بسیاری از افراد روش خرید ارز خارجی را به عنوان روشی برای سرمایه گذاری برمی‌گزینند و به طور معمول با تبدیل ریال به یورو یا دلار به خرید و فروش ارز خارجی می‌پردازند. رمزارز تتر یا همان کریپتوکارنسی تتر، نیز به عنوان برترین ارز دیجیتال، بستر بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد. از آنجا که روش نگهداری و خرید ارز نیز به سهولت امکان پذیر است، سرمایه گذاری روی تتر بسیار مطلوب نیز خواهد بود. البته ناگفته نماند که شروع سرمایه گذاری روی رمزارز تتر نیاز به مشاور و کسب اطلاعات مناسب نیز دارد.

جی ادز، انتقال پول به ایران از طریق تتر
جی ادز به کسب و کارهای ایرانی کمک می‌کند تا از طریق خرید و فروش tether منابع ارزی خود را به ایران انتقال دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۵۶۵۰۰ تماس بگیرید و یا به سایت g-ads.org مراجعه کنید.

کد خبر: ۵۳٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha