۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
تعطیلی یک هفته ای بانک های خراسان جنوبی/ واحد بانکی مرز ماهیرود فعال است
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی:

تعطیلی یک هفته ای بانک های خراسان جنوبی/ واحد بانکی مرز ماهیرود فعال است

بیرجند- زرنگ، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا، از شنبه هفته آینده بانک های استان به مدت یک هفته خدمات حضوری نخواهند داشت.

محمد علی زرنگ در گفت و گو با بازار بیان کرد: متاسفانه بعد از شیوع کرونا، پرسنل بانک ها بعد از کادر پزشکی بیشترین قربانیان این بیماری هستند.

وی از فعالیت دو هزار و ۲۰۰ نفر در بانک های استان خبر داد و افزود: تا دیروز، ۲۰ آبان ماه ۳۳۷ نفر از پرسنل بانکی استان به کرونا مبتلا شده اند.

زرنگ از تعطیلی یک هفته ای بانک ها بر اساس مصوبه ستاد شیوع کرونا خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا و کمیسیون هماهنگی بانک ها، از شنبه هفته آینده  خدمات حضوری در بانک ها ارائه نخواهد بود. 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی ادامه داد: تنها افرادی در راستای پشتیبانی دستگاه های خودپرداز در بانک ها حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در خراسان جنوبی دستگاه ها و امکانات الکترونیکی بانکی خوبی به کار گرفته شده است، افزود: ۱۵ دستگاه خودپرداز و خوددریافت در سطح استان فعال است.

وی بیان کرد: طی این یک هفته، تسهیلاتی سر رسید پرداخت آن ها می رسد، مشمول شش درصد جریمه تاخیر نمی شوند اما اقساط معوق مشمول این تخفیف نخواهند شد.

زرنگ اظهار کرد: همچنین امکان نقل و انتقال وجه از درگاه های اینترنتی و اپلیکیشن های موبایلی تا سقف ۵۰ میلیون تومان و در خودپرداز تا سقف سه میلیون تومان وجود دارد.

وی بیان کرد: در حال رایزنی هستیم تا سقف برداشت وجه از خودپرداز  از سقف دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش یابد.

 دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی بیان کرد: واحد بانک ملی در گمرک ماهی رود برای صادرکنندگان دایر و فعال است.

کد خبر: ۵۳٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha