۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
ارائه ۲۴ خدمت در قالب طرح برق «امید» در اردبیل/ مشترکان کم مصرف تخفیف ۱۰۰ درصدی می‌گیرند
مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل خبر داد:

ارائه ۲۴ خدمت در قالب طرح برق «امید» در اردبیل/ مشترکان کم مصرف تخفیف ۱۰۰ درصدی می‌گیرند

اردبیل- قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل از ارائه ۲۴ خدمت نوین در قالب طرح برق «امید» و اپلیکیشن «من» در استان خبر داد.

حسین قدیمی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در قالب طرح برگ امید، مشترکان کم مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی در مصرف برق بهره‌مند می‌شوند که اجرای این طرح را از اول آبان ماه آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح مشترکان برق مصرفی به مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که با در نظر گرفتن الگوی مصرف ماهانه از تخفیف‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: مشترکان کم مصرف که کمتر از الگوی مصرف ماهانه برق مصرف کنند، از تخفیف صد درصدی بهره‌مند خواهند شد و مشترکان خوش مصرف نیز می‌توانند مصرف خود را به الگوی مصرف رسانده و از این تخفیف استفاده کنند.

قدیمی در ادامه افزود: برای مشترکان پرمصرف نیز طرح‌هایی پیش‌بینی شده تا به تدریج خود را به سمت وضعیت خوش مصرفی و کم مصرفی سوق داده تا از این تخفیف‌ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در قالب اجرای طرح برق امید اپلیکیشنی توسط شرکت توزیع برق استان طراحی شده تا مشترکان به صورت آنلاین از وضعیت مصرف برق خود مطلع شده و در جریان آن قرار بگیرند.

قدیمی بیان کرد: در این اپلیکیشن ۲۴ خدمت نوین توسط شرکت برق ارائه می‌شود که از فروش انشعاب گرفته تا دریافت قبض و همچنین اطلاع از وضعیت قطعی و خاموشی‌ها می‌توانند خدمات مطلوبی را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: همشهریان برای نصب این اپلیکیشن می‌توانند از طریق کافه بازار و یا دانلود در سامانه شرکت توزیع برق در جریان خدمات نوین قرار گرفته و به جای مراجعه حضوری، با مراجعه غیر حضوری در این شرایط کرونا شرکت توزیع برق را در ارائه خدمات مطلوب کمک کنند.

قدیمی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا مشترکان خانگی، صنعتی، تجاری و سایر مشترکان با بهره‌مندی از این خدمات نوین بتوانند رضایتمندی بیشتری را از شرکت توزیع برق و خدمات ارائه شده داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: دولت در قالب طرح برق امید سعی می‌کند تا حمایت واقعی از خانوارهای کم مصرف داشته باشد تا با در نظر گرفتن الگوی مصرف بهینه و مناسب زمینه صرفه‌جویی در همه حوزه‌ها به شایستگی فراهم آید.

کد خبر: ۵۳٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha