۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
بازسازی فوری بازار تجاری اروند در دستور کار است
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

بازسازی فوری بازار تجاری اروند در دستور کار است

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند گفت: بازسازی سریع بازار اروند (کنزالمال) در دستور کار سازمان و شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند است.

کمال رضایی در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار در آبادان اظهار کرد: با توجه به تامین اعتبار لازم و همچنین صدور دستور از سوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، عملیات آوار برداری و بازسازی فوری این مجتمع صادر شده است.

وی افزود: بازدید لازم با همراهی مدیرکل حراست سازمان و هیات همراه از بازار اروند صورت گرفته است و به زودی تیم فنی و مالی در محل بازار به سرپرستی مدیریت بازار مستقر و کلیه امور مربوط پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه منطقه آزاد اروند ضمن تاکید بر لزوم بازسازی این بازار خاطرنشان کرد: این بازار یکی از اماکن مهم در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری منطقه است که به یاری خدا و با تلاش سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه اروند به زودی همانند قبل به فعالیت خود به شکل بهتری ادامه خواهد داد.

مجتمع تجاری منطقه آزاد اروند که از آن به عنوان بازار کنزالمال نام برده می‌شود در جاده آبادان به خرمشهر واقع است که با بیش از ۲۵۰ غرفه تجاری، عرضه کننده کالای همراه ملوانی به شمار میرود و امتیازات مختلفی همچون معافیت مالیاتی بر محصولات را شامل می‌شود.

انواع کالا اعم از پوشاک، لوازم بهداشتی، برقی و الکترونیکی در این بازار عرضه می‌شود و در روزهای پایانی هفته به طور میانگین بیش از دو هزار نفر از شهرهای مختلف استان و کشور نیازمندی‌های خود را از این بازار تامین می‌کنند.

کد خبر: ۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha