۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
«بیت کوین» سال ۲۰۲۱ از مرز ۲۰ هزار دلار عبور خواهد کرد
استراتژیست و مفسر بلومبرگ:

«بیت کوین» سال ۲۰۲۱ از مرز ۲۰ هزار دلار عبور خواهد کرد

«مایک مک گلون»، استراتژیست و مفسر اقتصادی بلومبرگ در حساب توئیتری خود اعلام کرده است که ارزش ارز دیجیتال «بیت کوین» در سال ۲۰۲۱ از مرز ۲۰ هزار دلار عبور خواهد کرد.

به گزارش بازار، «مایک مک گلون»، استراتژیست و مفسر اقتصادی بلومبرگ در حساب توئیتری خود اعلام کرده است که ارزش ارز دیجیتال «بیت کوین» در سال ۲۰۲۱ از مرز ۲۰ هزار دلار عبور خواهد کرد و به یک رکورد جدید دست پیدا می کند.

«جیسون دین»، تحلیلگر ارشد بیت کوین همچنین احتمال داده است که بیت کوین به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

«بیت کوین»، طی  ماه‌های اخیر نیز با روندی رو به رشد روبرو بوده بود. این ارز دیجیتال در ابتدای سال میلادی جاری با رقم ۷۲۰۸ دلار کار خود را آغاز کرد و در دوم ژوئن به ۱۰ هزار دلار رسید و حتی در ادامه خود را روی همین میزان تثبیت کرد، اما باردیگر رشد قیمت خود را از سر گرفت.

مک گلون در توئیت خود همچنین به افزایش قیمت هر اونس طلا به ۲ هزار دلار در سال ۲۰۲۱ اشاره کرده است که همزمان با افزایش قیمت بیت کوئین صورت می گیرد.

این تحلیلگر بلومبرگ پیش از این نیز خبر از رشد ارزش بیت کوئین داده بود و حتی این ارز دیجیتال را کم نوسان تر از بازار سهام «نزدک نیویورک» عنوان کرد.

علاوه بر مگ کلون، همچنین «جیسون دین»، تحلیلگر بیت کوین نیز معتقد است که رقم ۲۰ هزار دلار برای ارزش بیت کوئین یک رقم واقع بینانه است و این رکورد ممکن است تا ۶ ماه دیگر برای بیت کوئین قابل پیش بینی باشد.

کد خبر: ۵۳٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha