۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد

تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد ایلام

ایلام- کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به تعهد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ساخت دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد استان، گفت: راه و شهرسازی زمین این تعداد واحد مسکونی را تامین می کند.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی قرار است در استان ایلام ساخته شود.

وی گفت: از این تعداد بیش از دو هزار  و ۵۰۰ واحد توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) قرار است برای اقشار کم درآمد استان ساخته شود.

کاظمی با اشاره به اینکه تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد در ایلام توسط راه و شهرسازی تامین می شود، گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کمتر از یک ماه آینده عملیات اجرایی ۱۷۵ واحد در شهر ایلام آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اضافه کرد: احداث ۶۰۰ واحد دیگر نیز در دستور کار قرار دارد، امیدواریم بتوانیم در قالب این طرح تعداد مسکن بیشتری برای اقشار کم درآمد در سطح استان احداث کنیم.

وی گفت: در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

کد خبر: ۵۳٬۱۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha