۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
صنایع پیشران و فولادی در مازندران توسعه می یابد
استاندار مازندران:

صنایع پیشران و فولادی در مازندران توسعه می یابد

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران قطب صنایع سلولزی است خواستار تامین مواد اولیه صنایع وابسته آن شد و گفت: صنایع بزرگ پیشران و فولادی در استان تقویت می شود.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار از مازندران به عنوان قطب صنایع سلولوزی در کشور یاد کرد و با اشاره به مشکل تامین مواد اولیه، برنامه ریزی برای تامین آن را جزو اولویت های استان عنوان کرد و گفت: صنایع بزرگ و پیشران نظیر سلولزی باید در استان تقویت شود.

وی همچنین بر لزوم تقویت زنجیره فولاد و تولید شمش و ورق های فولادی در استان شد و گفت: برای تامین مواد اولیه صنایع سلولزی و رفع موانع فراروی صنایع بزرگ و پیشران و فولادی در استان برنامه ریزی شده است.

استاندار مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی در استان، تامین ارز برای طرح های ایجادی و توسعه پایانه های صادراتی را از دیگر برنامه های برای توسعه ضریب اقتصادی استان یاد کرد.

حسین زادگان با اشاره به عقب ماندگی استان در بخش تامین آب آشامیدنی سالم و سیستم بهداشتی فاضلاب، رفع این نیازها را جزو دغدغه های استان و مطالبات مردم ذکر کرد.

استاندار مازندران همچنین به انعقاد تفاهمنامه با رسانه ملی اشاره کرد و گفت: طبق این تفاهمنامه ۶۰ ایستگاه پوشش دیجیتال راه اندازی و نسبت به توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی اقدام می شود.

وی رقم اعتباری این تفاهمنامه را ۳۸ میلیارد تومان ذکر کرد.

کد خبر: ۵۳٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha