۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
۸۶۰ میلیارد ریال پروژه حوزه انرژی در فارس و بوشهر به بهره‌برداری رسید
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر:

۸۶۰ میلیارد ریال پروژه حوزه انرژی در فارس و بوشهر به بهره‌برداری رسید

شیراز- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر گفت: در قالب پویش «الف-ب-ایران»، پنج طرح برق و انرژی با سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال در فارس و بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای فارس، غلامرضا نصیری سرمایه‌گذاری انجام شده برای پنج پروژه حوزه برق و انرژی آماده افتتاح در استان فارس را ۸۶۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این طرح‌ها شامل افزایش ظرفیت ایستگاه شهروز شهر، پست ۱۳۲ کیلوولت عمادشهر، طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد و افزایش ظرفیت پشت بوشیگان شهرستان کازرون در استان فارس و طرح احداث پست سیار ۱۳۲.۲۰ کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه طرح افزایش ظرفیت پست شهروز شهر در شیراز، سال گذشته کلید خورد و اکنون آماده بهره برداری است، گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی اجرا شده و موجب پایداری شبکه و کاهش خاموشی ها و همچنین تامین برق مشترکان این حوزه خواهد شد و برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خاطر نشان کرد: طرح اجرای پست برق ۱۳۲ کیلوولت عماد شهر در شهرستان لارستان نیز با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی و با هدف افزایش پایداری شبکه و کاهش خاموشی اجرا شده است که برای ۲۰ نفر ایجاد شغل می‌کند.

نصیری ادامه داد: طرح اجرای سیم محافظ فیبر نوری خط انتقال دهنو - فیروز آباد هم با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال موجب افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رویت پذیری می شود و برای ۱۵ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت پست بوشیگان شهرستان کازرون نیز با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی انجام شده و بهره‌برداری از آن تاثیر بسزایی در کاهش خاموشی ها و افزایش پایداری شبکه دارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر در ادامه به اجرای طرح احداث پست سیار ۱۳۲.۲۰ کیلوولت بردخون در شهرستان دیر استان بوشهر اشاره و اضافه کرد: اجرای این طرح با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریالی از سال گذشته آغاز شده و اکنون آماده بهره برداری است؛ با افتتاح آن پایداری شبکه و کاهش خاموشی و تامین برق مشترکان در شهرستان دیر را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۵۳٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha