۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
وزیر نیرو برای حل مشکل سد شهید مدنی تبریز به وعده خود عمل نکرد
نماینده مردم تبریز در مجلس:

وزیر نیرو برای حل مشکل سد شهید مدنی تبریز به وعده خود عمل نکرد

تبریز- نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: حدود یک و نیم سال قبل، سوالی را در مورد سد شهید مدنی تبریز و عدم آبگیری آن در کمیسیون انرژی مطرح کردم؛ وزیر نیرو هم در پاسخ سوال قول‌هایی داد که بخش‌هایی را عمل کرد و در نهایت باز هم سد به حال خود رها شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، محمدحسین فرهنگی اظهار داشت: در خصوص سد شهید مدنی اصرار بر این داریم که آبگیری از سر گرفته شود در طرح‌های شهری نیز آب از این محل تامین خواهد شد، شهرداری باید به سد شهید مدنی کمک کند تا اقدامات به نحو احسن انجام گیرد.

وی تصریح کرد: حدود یک و نیم سال قبل، سوالی را در مورد سد شهید مدنی تبریز و عدم آبگیری آن در کمیسیون انرژی مطرح کردم؛ وزیر نیرو هم در پاسخ سوال قول‌هایی داد که بخش‌هایی را عمل کرد و در نهایت باز هم سد به حال خود رها شد.

فرهنگی متذکر شد: چند ماه قبل نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه سفری به تبریز داشت و از وی درخواست کردیم که از سد بازدید کند، ایشان هم درخواست ما را پذیرفت و برنامه خود را تغییری داد و از سد بازدید کرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: ایشان هم قول‌هایی داد اما تنها به بخشی از این قول‌ها عمل شد و باز هم آبگیری سد میسر نگردید. این در حالی است که هزینه‌ها و قیمت‌ها مدام افزایش می‌یابد.

کد خبر: ۵۳٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha