۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
۶۶۹۲ فقره پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد
رئیس سازمان صمت آذربایجان غربی:

۶۶۹۲ فقره پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل ۶ هزار و ۶۹۲ فقره پرونده تخلف صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی در خصوص کنترل و نظارت بر عملکرد بازار استان اظهارکرد: در طول ۷ ماه گذشته سال جاری تعداد ۱۶۱ هزار و ۱۸۶ مورد بازرسی از واحد های صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی و غیره صورت پذیرفته است.

وی افزود: بازرسی های انجام شده در ۷ ماهه گذشته امسال منجر به تشکیل ۶ هزار و ۶۹۲ فقره پرونده تخل صنفی به ارزش بیش از ۵۸۴ میلیارد ریال شده که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

بابایی تصریح کرد: طی مدت زمان یاد شده ۲ هزار و ۷۵۷ مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری به سازمان واصل شد که یک هزار و ۸۹۸ مورد بصورت تلفنی، ۵۳۰ مورد بصورت مراجعه حضوری و ۳۲۹ مورد بصورت کتبی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پس از بررسی و رسیدگی شکایت ها و گزارش های دریافتی یک هزار و ۲۹۱ مورد متخلف و یک هزار، ۲۳۰ مورد غیر متخلف و ۲۳۶ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی می باشد که پس از رسیدگی نتیجه به شاکی اعلام می شود.

بابایی عنوان کرد: در راستای جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو در حوزه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم برای مقابله با کرونا از اول اسفندماه سال ۹۸ تا ۷ ماه گذشته امسال ۵ هزار و ۳۵ مورد بازرسی انجام شد که ۱۶۲ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال شد که جهت صدور حکم نهایی به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

کد خبر: ۵۲٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha