۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
قرارداد بیمه‌های تکمیلی به دلیل افزایش هزینه‌ها تمدید نشده است/ فعالیت ۲۱ شرکت بیمه‌ای
رئیس شورای هماهنگی بیمه‌گران استان زنجان:

قرارداد بیمه‌های تکمیلی به دلیل افزایش هزینه‌ها تمدید نشده است/ فعالیت ۲۱ شرکت بیمه‌ای

زنجان- رئیس شورای هماهنگی بیمه‌گران زنجان از فعالیت ۲۱ شرکت بیمه‌ای در استان زنجان خبر داد و گفت: قرارداد بیمه‌های تکمیلی به دلیل افزایش هزینه‌ها تمدید نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس امانلو ظهر دوشنبه در جلسه بیمه‌ها که در محل استانداری زنجان برگزار شد، از فعالیت ۲۱ شرکت بیمه‌ای در استان زنجان خبر داد و افزود: همه این شرکت‌ها در تلاش هستند تا خدماتی را به جامعه هدف خود ارائه دهند که نتیجه و خروجی آن ایجاد آرامش در مردم است، هر چند شرایط کرونایی این آرامش را تهدید کرده است.

وی گریزی به نحوه دریافت هزینه‌های بیمه تکمیلی به روش‌های مختلف پرداخت و تصریح کرد: در شکل اول، عقد قرارداد شرکت‌های بیمه‌گر با مراکز درمانی باعث می‌شود تا مردم بدون پرداخت هزینه، خدمات درمانی را دریافت کنند و در شکل دوم نیز گیرنده خدمات با ارائه مدرک به شرکت‌های بیمه‌ای اقدام به دریافت هزینه خود می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌گران استان زنجان ،با اشاره به اینکه شرایط امروز به گونه‌ای است که صنعت بیمه نیز همانند سایر بخش‌ها با مقوله شیوع کرونا به شدت درگیر است، ادامه داد: زمانی که قرارداد شرکت‌های بیمه‌ای با مراکز درمانی به اتمام رسیده و این قرارداد تمدید نمی‌شود، همین امر باعث خواهد شد تا مردم در شرایط کرونایی به طور مستقیم به بیمه مراجعه کنند و قرار داد بیمه‌های تکمیلی به دلیل افزایش هزینه‌ها تمدید نشده است.

امانلو با یادآوری اینکه حضور مردم در شرکت‌های بیمه‌ای موضوعی است که نباید در شرایط کرونایی اتفاق بیافتد، اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که همگی باید تلاش کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه تنها شرکت بیمه دولتی فعال در صنعت بیمه، شرکت بیمه ایران است، گفت: مابقی شرکت های بیمه ای سهامداران خصوصی دارند. 

کد خبر: ۵۲٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha