۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
۹۰۸ هزار همدانی شیوه غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود تعیین کرده‌اند
عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان:

۹۰۸ هزار همدانی شیوه غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود تعیین کرده‌اند

همدان - خسروی؛ عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان گفت: ۹۰۸ هزار و ۷۲۲ نفر از دارندگان سهام عدالت در همدان شیوه غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود تعیین کرده‌اند.

اسلام خسروی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه ۹۰۸ هزار و ۷۲۲ نفر از دارندگان سهام عدالت در همدان شیوه غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود تعیین کرده‌اند، گفت: ارزش کنونی سهام عدالت افرادی که شیوه غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند در مجموعه استان همدان مبلغ ۱۱ هزار و ۴۵۱ میلیاردتومان است که به‌عنوان سرمایه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان لحاظ شده و نماد این شرکت در تابلو معاملات بورس و اوراق بهادار با عنوان «وسهمدا» درج شده است.

خسروی با بیان اینکه به‌زودی شاهد معاملات سهام این شرکت در بازار سرمایه خواهیم بود، گفت: از مجموع حدود ۴۹ میلیون سهام عدالت توزیع شده بین مشمولان در کشور، سهم استان همدان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر سهام‌دار سهام عدالت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعطای تسهیلات به صاحبان سهام عدالت، گفت: دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به هر بانک عاملی که شماره شبای خود را در آن ثبت کرده‌اند، کارت اعتباری خرید دریافت کنند.

خسروی افزود: ارائه این کارت، دستورالعملی از سوی بانک مرکزی است و همه بانک‌ها توافق کرده‌اند تا ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را به‌صورت تسهیلات با سود ۱۸ درصد و اقساط یکساله به متقاضیان پرداخت کنند.

وی درباره نحوه فروش سهام عدالت توسط سهامداران نیز گفت: هر یک از سهامداران که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود اعلام کرده‌اند و قصد فروش ۶۰ درصد از سهام خود را دارند، درصورتی‌که در زمان ثبت‌نام در سجام شماره تلفن دیگری را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت https://www.sahamedalat.ir/ و انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت شماره تلفن خود را تغییر دهند.

خسروی در ادامه به دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت دارایی خود انتخاب کرده‌اند یادآوری کرد برای انجام فرایند احراز هویت و دریافت کدسجام هرچه سریع‌تر از طریق دفاتر پیشخوان اقدامات لازم را انجام کنند.

کد خبر: ۵۲٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha