۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
تامین مصالح پروژه های آزادراهی در شهرستان های گیلان ممکن نیست
معاون استاندار گیلان:

تامین مصالح پروژه های آزادراهی در شهرستان های گیلان ممکن نیست

صومعه سرا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه پروژه های راه آهن و آزادراه های استان بیشترین حجم مصرف مصالح را دارند، گفت: تامین مصالح این پروژه ها در شهرستان های استان امکان پذیر نیست.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، علی اوسط اکبری مقدم در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان صومعه سرا افزود: با وجود تمامی کمبودها، پروژه‌های عمرانی گیلان به ویژه در حوزه راهداری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پشت سد منجیل میلیون ها مترمکعب مصالح برای زیر سازی جاده ها وجود دارد، اظهار داشت: پیمانکاران پیگیر باشند به لحاظ قانونی، از این ظرفیت برای توسعه پروژه های جاده ای بهره ببرند.

اوسط اکبری مقدم در ادامه با اشاره به اینکه امکان تامین مصالح کوهی وجود دارد، گفت: پروژه های راه آهن و آزادراه ها بیشترین حجم مصالح را مصرف می کنند، از این رو تامین مصالح در داخل شهرستان ها برای پروژه ها امکان پذیر نیست.

 معاون استاندار گیلان در ادامه به تامین مصالح و پایداری پل بازار جمعه تاکید کرد و افزود: در صورت بروز آسیب به این بنا، ساخت مجدد آن سال ها به طول می انجامد.

وی در ادامه به رانش زمین در منطقه نارنج پره تنیان در سال قبل اشاره کرد و افزود: زمین و تسهیلات برای ۲۱خانوار این منطقه قابل واگذاری است، اما ساکنین باید متعهد شوند که پس از ساخت مسکن جدید در منطقه مورد رانش، اقامت نکنند و  زمین هایشان را برای امور کشاورزی استفاده کنند.

کد خبر: ۵۲٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha