۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
بارندگی در نیمه غربی، استان‌های ساحلی خزر و مرکز کشور از فردا
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

بارندگی در نیمه غربی، استان‌های ساحلی خزر و مرکز کشور از فردا

گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی نسبتاً فعال به کشور خبر داد و اظهار کرد که شدت بارش‌ها در روز چهارشنبه در بیشتر مناطق به غیر از جنوب و جنوب غرب خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب‌وهوای کشور طی چند روز آینده پرداخت کرد و اظهار کرد: ضمن اینکه امروز در استان‌های نیمه غربی کشور بارندگی داریم؛ از فردا نیز با نفوذ سامانه بارشی نسبتاً فعال، در نیمه غربی و استان‌های ساحلی خزر و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: روز چهارشنبه هم در بیشتر مناطق کشور به غیر از جنوب و جنوب غرب، در سایر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت و بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارند.

گودرزی هشدار داد: برای روز چهارشنبه که شدت بارش‌ها بیشتر است، مردم از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز کرده و هنگام تردد با وسایل نقلیه در مناطق کوهستانی، وسایل گرمایشی و لوازم ضروری را به همراه داشته باشند.

وی تأکید کرد: در مناطق جنوب غربی و غرب کشور کشاورزان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوای تهران نیز اظهار کرد: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد خواهیم داشت. برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هم شرایط برای بارندگی در تهران فراهم می‌شود و ضمن آنکه از لحاظ دمایی در بیشتر مناطق کشور کاهش دما پیش‌بینی می‌شود؛ دمای تهران نیز طی چند روز آینده سردتر خواهد شد.

کد خبر: ۵۲٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha