۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
 ۸۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران برفروبی شد
مدیرکل راهداری مازندران:

۸۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران برفروبی شد

قائمشهر - مدیرکل راهداری مازندران از انجام عملیات برفروبی در ۸۰۶ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از راهداری مازندران، عباسعلی نجفی اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور طی ۴۸ساعت گذشته و بارش برف در محور های کوهستانی استان ،۸۰۶کیلومتر از محورهای کوهستانی  اصلی و شریانی استان  توسط راهداران با سه هزار و ۴۴۵ تن نمک و شن برفروبی شد.

وی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و کاهش دما در ساعات گذشته، اکیپ های راهداری در محورهای کوهستانی مستقر و مشغول به انجام عملیات راهداری زمستانی شدند که طی ۴۸ ساعت گذشته در محور سوادکوه ،۱۵۰کیلومتر از شیرگاه تا گدوک و با ۱۵۰۰تن نمک، محور کندوان ۱۸۶کیلومتر از تونل کندوان تا مرزن آباد با ۱۱۵۰تن نمک، محور هراز ، ۲۴۰کیلومتر حد فاصل وانا تا  امامزاده هاشم ۴۵۰با تن نمک ، محور ارتباطی ساری _ کیاسر حدفاصل اسکارد تا سه راهی فولاد محله به طول ۳۴۵ کیلومتر با ۲۳۰تن نمک برفروبی و نمک پاشی شد.

وی اظهار داشت: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است. 

کد خبر: ۵٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha