۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
بهسازی راه‌های مازندران نیازمند اعتبارات ملی است/ ساخت پتروشیمی مطالبه مردم
استاندار مازندران:

بهسازی راه‌های مازندران نیازمند اعتبارات ملی است/ ساخت پتروشیمی مطالبه مردم

ساری- استاندار مازندران با اشاره به وضعیت و تردد پرحجم در راه‌های استان گفت: بهسازی این محورها نیازمند بودجه و اعتبارات ملی است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان شامگاه یکشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان مازندران در استانداری با بیان اینکه راه های استان نیازمند بودجه و اعتبار ملی است، خواستار تلاش نمایندگان استان برای افزایش اعتبارات این بخش شد.

وی با اظهار اینکه مدیریت سیلاب در مازندران مسئله بسیار مهمی است، افزود: این استان سالانه با سیلاب های متعددی روبرو است و باید ردیف مستقل بودجه ای برای آن دریافت کنیم.

وی افزایش سهم بری عادلانه از بودجه سال آینده را با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های استان مطالبه کرد و گفت: باید برای پروژه جمع آوری آب های سطحی، سدهای سجارود، زام رود و کنارگذرهای غرب استان اعتبارات ماده ۲۳ پیگیری شود.

استاندار مازندران با عنوان اینکه اعتبارات خوبی برای حوزه پسماند در استان های شمالی و مازندران تخصیص داده شده است، ارتقای این بودجه را مستلزم تلاش و رایزنی نمایندگان دانست.

وی همچنین تکمیل پروژه راه ساری، کیاسر و دامغان و کمربندی های غرب استان را امری ضروری دانست و گفت: برای تسریع در تکمیل این طرح ها باید در قالب ماده ۲۳ پیگیری صورت گیرد.

حسین زادگان به سفر نوبخت به استان اشاره کرد و گفت: ۵۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ۷۶۰ میلیارد تومانی این سفر به استان تخصیص داده شده است.

وی اجرای پروژه پتروشیمی و منطقه آزاد را از مطالبات مهم مردم استان یاد کرد.

کد خبر: ۵۲٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha