۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کوتاهی در زمینه فروش اموال منقول ادارات زنجان از هیچ مدیری پذیرفته نیست
استاندار زنجان:

کوتاهی در زمینه فروش اموال منقول ادارات زنجان از هیچ مدیری پذیرفته نیست

زنجان- استاندار زنجان، گفت: با توجه به شرایط امروز اقتصادی جامعه و رفع مشکل دستگاه های استان زنجان کوتاهی در فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌ها از هیچ مدیری پذیرفته نیست و باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه اموال دولتی در دستگاه های اجرایی متعلق به مدیران نیست، گفت: این اموال مال دولت است.

وی با بیان اینکه دولت مصوب کرده برای رفع مشکلات، اموال مازاد به فروش برسد، اظهار کرد: در این زمینه ارگان های مربوطه در استان برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مکلف است اگر مدیری در زمینه اجرای تبصره ۱۲ قانون بودجه اقدام نمی کند و یا مانعی را ایجاد می کند، ظرف ۴۸ ساعت به بنده معرفی کند، گفت: مدیران باید بدانند که تامین برخی منابع مالی از طریق فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی است.

حقیقی تاکید کرد: مسائل و اشکالات موجود در اجرای تبصره ۱۲ قانون بودجه طی هفته جاری باید در استان حل و فصل شود و در خصوص اجرای تبصره ۱۲ قانون بودجه، برخی مدیران و دستگاه ها، شرایط را درک کردند.

وی گفت: با توجه به شرایط امروز اقتصادی جامعه و رفع مشکل دستگاه های استان کوتاهی در فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌ها از هیچ مدیری پذیرفته نیست و باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند. 

استاندار زنجان به پیگیری مصوبات سفر معاون رئیس جمهوری به استان اشاره کرد و افزود: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی برای دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، محورهای مواصلاتی زنجان به بیجار، سلطانیه به کبودر آهنگ و زنجان به تاکستان همچنین توسعه بیمارستان ولیعصر اعتبار خوبی در نظر گرفته شد. 

حقیقی  گفت: در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، باید در استان نسبت به مولدسازی دارایی‌های دولت و اموال غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی اقدام شود و برخی دستگاه‌ها نسبت به مولدسازی دارایی ها جدی نیستند. 

کد خبر: ۵۲٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha