۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
ثبت ۵۰۰۰ مورد سنجش سوخت در جایگاه های عرضه بنزین استان همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

ثبت ۵۰۰۰ مورد سنجش سوخت در جایگاه های عرضه بنزین استان همدان

همدان - روستایی؛ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: طی ۷ ماهه ابتدایی سال جاری حدود پنج هزار مرتبه از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید و کمیت سوخت عرضه شده مورد سنجش قرار گرفته است

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نظارت بر عرضه مطلوب و استاندارد کمی و کیفی انواع سوخت تحویلی به مصرف‌کنندگان عمده و جزء فرآورده‌های نفتی گفت: نظارت به طور مستقیم یا از طریق جایگاه‌های سوخت رسانی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: طی ۷ ماهه ابتدایی سال جاری حدود پنج هزار مرتبه از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید و کمیت سوخت عرضه شده مورد سنجش قرار گرفته است.

روستای ادامه داد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان به رعایت حقوق شهروندان در این حوزه آگاه بوده و خود را در قبال حقوق مشتریان و جامعه مصرف کننده متعهد می داند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان عنوان کرد: ماهانه تمامی نازل های سوختگیری در استان همدان مورد آزمایش صحت مقدار سوخت تحویلی به بخش حمل و نقل قرار می گیرند و مجددا پلمب می شوند.

روستایی عنوان کرد:  در مواقع خاص یا مواردی که شک و شبهه ای از سوی مراجع داخلی یا دستگاه های نظارتی خارج از سازمان و یا افرادی که شکایتی مطرح باشد کارشناس مربوط با تجهیزات لازم در محل جایگاه حضور یافته و نسبت به تست مجدد نازل و پلمب آن اقدام می کند.

وی گفت: این منطقه علاوه بر بازدیدهای اشاره شده با دیگر دستگاه های نظارتی از جمله اداره استاندارد و تعزیرات نیز بازدیدهایی مشترک از جایگاه های سوخت داشته و دارد.

روستایی یادآور شد: منطقه همدان هر ماه به طور میانگین ۸۰۰ نوبت سوخت خروجی از نازل تلمبه‌ها در جایگاه ها را به لحاظ کمیت آزمایش کرده و این بازدیدها تا پایان سال به صورت روزانه انجام می‌شود.

کد خبر: ۵۲٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha