۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
اعمال محدودیت های ویژه در البرز/ اصناف از ۲۰ آبان تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند
رییس اتاق اصناف البرز:

اعمال محدودیت های ویژه در البرز/ اصناف از ۲۰ آبان تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند

کرج- حصاری، رییس اتاق اصناف البرز با اعلام برقراری محدودیت های دوباره برای مقابله با کرونا گفت: همه اصناف استان از ۲۰ آبان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

بهروز حصاری در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام برقراری محدودیت های ویژه برای مقابله با موج سوم کرونا در استان اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا از ۲۰ آبان به مدت یک ماه همه صنوف استان غیر از صنوف عرضه مایحتاج و ارزاق عمومی مانند خواروبار فروشان، سوپرمارکت داران، فروشگاه های عرضه گوشت و مرغ و دیگر صنوف مرتبط با عرضه ارزاق تا ساعت شش عصر مجاز به فعالیت هستند و راس این ساعت باید واحدهای صنفی  خود را تعطیل کنند.

حصاری با بیان اینکه بر فعالیت همه صنوف نظارت و بازرسی انجام می شود، افزود: همه واحدهای صنفی  ملزم به استفاده از ماسک و رعایت قوانین بهداشتی هستند و ضرورت دارد مردم نیز در این راه همراهی لازم را داشته باشند و فروشگاه ها و مراکز خرید باید از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند تا بتوانیم از شرایط بحران زودتر خارج شویم.

رییس اتاق اصناف البرز با تاکید بر اهمیت سلامت و زندگی مردم گفت: چنانچه نتوانیم با اعمال این محدودیت ها اوضاع را کنترل کنیم، مجبور به اعمال محدودیت های سخت تری خواهیم شد.

گفتنی است؛ محدودیت ها شامل گروه های صنفی و شغلی دو ، سه و چهار است. گروه شغلی دو شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب بازی فروشی‌ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

گروه‌های شغلی۳ و ۴ نیز در حوزه اصناف شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها همچنان تعطیل است.

کد خبر: ۵۲٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha