۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
اجرای پویش «احسان سلامت» در خراسان جنوبی/ ۲۳ هزار بسته بهداشتی توزیع می شود
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی:

اجرای پویش «احسان سلامت» در خراسان جنوبی/ ۲۳ هزار بسته بهداشتی توزیع می شود

بیرجند-موسوی، مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از اجرای پویش «احسان سلامت» در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۲۳ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع می شود. 

سید مجتبی موسوی در گفت و گو با بازار بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علاوه بر خدمات محرومیت زدایی و اجتماعی، از ابتدای شیوع کرونا اقداماتی را برای کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار در دستور کار قرار داده است.

 وی از اجرای سومین پویش «احسان سلامت» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این پویش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود.

موسوی ادامه داد: در راستای اجرای این پویش بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در نقاط کم برخوردار و محروم خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: در این مرحله از اجرای پویش، 23 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی با همکاری مساجد و گروه های جهادی در سطح استان توزیع می شود.

موسوی بیان کرد: در راستای ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و ارزان قیمت، سامانه "هست اینجا"  توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: هر فرد با داشتن یک کدملی و یک شماره همراه می تواند از طریق سایت hastinja.ir ثبت‌نام و ظرف مدت مشخص شده ماسک خود را از مراکز معرفی‌شده دریافت کند.

موسوی بیان کرد: تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ بسته ماسک ۵۰ تایی به قیمت هر بسته ۵۰ هزار تومان، در خراسان جنوبی توزیع شده است.

کد خبر: ۵۲٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha