۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
 پرداخت ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به اصناف سیستان و بلوچستان
رئیس صمت سیستان و بلوچستان خبر داد:

پرداخت ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به اصناف سیستان و بلوچستان

زاهدان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال تسهیلات به صنف‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا در این استان تا پایان مهر سالجاری پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی اظهار داشت: تا پایان مهرماه سال جاری به ۴۵۰ واحد صنفی متقاضی تسهیلات کرونا پرداخت شده که تسهیلات پرداختی در زاهدان به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال، زابل ۲۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال، خاش ۵۴۰ میلیون ریال، ایرانشهر ۱۲۰ میلیون ریال، زهک ۳۴۰ میلیون ریال، هیرمند یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال، مهرستان ۶۰ میلیون ریال و شهرستان هامون ۱۲۰ میلیون ریال بوده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مدت هفت ماهه سالجاری سه هزار و ۲۰۷ پروانه کسب با ایجاد اشتغال هشت هزار و ۱۸ نفر صادر شده است.

وی  ادامه داد: افزون‌بر ۴۶ هزار و ۴۸۹ واحد صنفی در رسته‌های تولیدی، خدمات فنی - توزیعی، خدماتی در قالب ۱۶۲ اتحادیه صنفی در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بوده و آمار اشتغال ایجادشده در بخش اصناف ۱۱۶ هزار و ۲۲۲ است.

کد خبر: ۵۲٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha