۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی توسط دولت برای پروژه راه آهن تبریز- میانه
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خبر داد

اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی توسط دولت برای پروژه راه آهن تبریز- میانه

تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی توسط دولت برای پروژه راه آهن تبریز- میانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود پزشکیان صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تبریز در محل عمارت ساعت به خبرنگاران گفت: در پروژه راه آهن تبریز- میانه تلاش داریم که امسال قطار تهران تبریز به خاوران برسد. ۲۰۰ میلیارد دولت اعتبار نقدی برای اتمام این پروژه اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم اجرای این پروژه تسریع شود، افزود: باید مسئولان استانی و شهری نیز برای تداوم اجرای پروژه به داخل شهر تبریز تلاش کنند.

پزشکیان در خصوص گسترش ویروس کرونا در کشور نیز گفت: در رابطه با کرونا، اعتقاد دارم که قابل کنترل است و طرحی نیز ارائه دادم و گفتند که ما به حرف ستاد استناد می‌کنیم.

وی گفت: قدم اول در تصمیم گیری وجود داده و اطلاعات صحیح است، در غیر این صورت تصمیم اشتباهی گرفته می‌شود.اگر شهردار و شورا بخواهد اقدامی صورت گیرد، نیازمند اطلاعات و داده است. اگر جی کد مناطق تبریز را داشته باشیم، بهترین اقدامی است که در شهر تبریز می‌توان انجام داد، تا هیچ کس نتواند خلافی انجام دهد.

این نماینده مجلس گفت: باید پیگیر موضوعات باشیم، ما زمان زیادی گذاشتیم تا اعتبار لازم را برای مترو جذب کنیم.خط سوم متروی تبریز اگر مصوب و در بودجه آورده شده است، به دلیل تلاش های مدیرعامل این سازمان است.

کد خبر: ۵۲٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha