۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
 تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های پسماند در مازندران
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خبر داد؛

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های پسماند در مازندران

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه پروژه‌های پسماند استان مشکل اعتباری ندارند، گفت: امسال ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اعتبارات خوبی در حوزه پسماند مازندران تخصیص داده شده است، افزود: در حوزه پسماند نیز به رغم آنکه تا سال ۹۶ اعتبار خاصی نداشتیم اما سال قبل ۱۲۰ میلیارد تومان و امسال بالای ۲۰۰ میلیارد تومان در این حوزه اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پسماند مسئله اول استان شده است، افزود: در حال حاضر در زمینه  تامین اعتبار مشکلی نداریم و نقشه جامع پسماند استان نیز توسط دانشگاه مازندران درحال تهیه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با عنوان اینکه با استقرار سازمان پسماند، مسئله این حوزه مدیریت خواهد شد، گفت: دو پروژه کارخانه زباله سوز در نوشهر و ساری داریم وبرای نوشهر ۴۰ میلیارد تومان و برای ساری ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

غلامی راد یادآور شد: همچنین ۶۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۹ برای پروژه زباله سوز ساری تخصیص داده می شود و این نشان می دهد که مشکل پسماند استان اعتباری نیست.

وی با اظهار اینکه مازندران از نظر مدیریت پسماند به ۹ منطقه تقسیم شده است، گفت: طبق این نقشه و مدل اعتبارات تزریق و برای مکان یابی پروژه های پسماند نیز برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران ادامه داد: از سال ۸۴ تا ۹۴ برای پسماند استان‌های شمالی ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد درحالی سال قبل فقط برای مازندران ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد تا معضل پسماند استان حل شود.

کد خبر: ۵۲٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha