۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
بازارچه دیلم بازسازی می شود/ لزوم تعیین وضعیت مالکیت
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

بازارچه دیلم بازسازی می شود/ لزوم تعیین وضعیت مالکیت

بوشهر- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با تاکید بر لزوم تعیین وضعیت مالکیت مغازه‌داران بازارچه ساحلی دیمل گفت: با پرداخت تسهیلات لازم، این بازارچه بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امید ظهر شنبه در نشست بررسی کمک‌رسانی به حادثه دیدگان بازارچه ساحلی دیلم در فرمانداری شهرستان دیلم اظهار داشت: بازاریان دیلم بر اثر یک آتش‌سوزی همه سرمایه خود را از دست دادند که باید همکاری لازم با آنها صورت گیرد.

وی با اشاره به دغدغه بازاریان دیلم برای رسیدگی به این مشکل و همکاری مسئولان با آنها تصریح کرد: باید از ظرفیت همه نهادها برای ارائه بهترین خدمات به حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی بازار دیلم استفاده شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات به حادثه‌دیدگان توسط بنیاد علوی ادامه داد: بنیاد علوی خدمات بسسار خوبی را برای کمک به حوادث انجام داده است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی با تاکید بر استفاده از خدمات صندوق کارآفرینی امید افزود: تعیین وضعیت مالکیت و تهیه نقشه برای بازسازی این بازارچه باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و اداری و شرکت‌های صنایع مستقر در استان انجام شود.

پرداخت تسهیلات
استاندار بوشهر نیز از پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده خبر داد و اضافه کرد: حادثه آتش سوزی دیلم خسارت عظیمی را به بازاریان وارد کرد که باید برای کمک به آنها اقدامات لازم انجام شود.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: مالیک زمین مهم‌ترین چالش در بازسازی بازار دیلم است که باید نقشه این زمین توسط شهرداری دیلم تدوین شود تا شاهد تسریع در روند اجرای برنامه‌ها باشیم.

وی با اشاره به بازسازی بازار دیلم با واگذاری زمین بازارچه آسیب دیده خاطرنشان کرد: هر واحد ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعتباری از صندوق کارآفرینی امید دریافت می‌کند و ۲۴۰ میلیون ریال نیز توسط بنیاد مستضعفان پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۵۲٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha