۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
بانک‌های کرمان از ۲۰ آبان به مدت یک هفته تعطیل است
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کرمان:

بانک‌های کرمان از ۲۰ آبان به مدت یک هفته تعطیل است

کرمان- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان کرمان با اشاره به محدودیت‌های جدید در نظر گرفته شده برای مقابله با کرونا در کرمان گفت: در این راستا بانک‌های کرمان از ۲۰ آبان به مدت یک هفته تعطیل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدصادق بصیری عصر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان کرمان در استانداری با اشاره به شیوع نگران کننده کرونا در استان اظهار داشت: بر این اساس مصوبات جدیدی به منظور اعمال محدودیت در تردد و اجتماعات مردم در نظر گرفته می شود.

وی عنوان کرد: تعطیلی بانک‌ها از ۲۰ آبان به مدت یک هفته مهمترین مصوبه امروز است و بر اساس این مصوبه، پذیرش حضوری مراجعان ممنوع است.

بصیری بیان کرد: همچنین مراجعه حضوری ارباب رجوع در تمامی سازمان‌ها و ادارات استان کرمان به جز ادارات قضایی، درمانی و امدادی ممنوع است و خدمات به مشتریان از ۲۰ آبان به مدت یک هفته غیرحضوری انجام خواهد شد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا کرمان همچنین از ممنوعیت برگزاری اجتماعات و برنامه های فرهنگی خبر داد و اظهار داشت: جلسات نیز با محدودیت و با جمعیت حداکثر ۱۵ نفر مجاز به برگزاری است.

بصیری یادآور شد: از ۲۰ آبان به مدت یک ماه در تمام شهرستان‌های استان گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تعطیل هستند و گروه شغلی ۲ نیز در مدت یاد شده به صورت محدود فعالیت خواهند کرد.

وی از محدودیت رفت و آمد خودروهای شخصی در مرکز استان و شهرستان‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر خبر داد و گفت: این محدودیت نیز از ۲۴ آبان به مدت یک ماه اجرایی می شود.

بصیری با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام شهرستانهای استان کرمان شرایط ویژه دارند، گفت: در حال حاضر هیچ شهرستان سفیدی در استان نداریم و تمامی شهرهای استان در وضعیت زرد، نارنجی، قرمز و مشکی (شهرهای فوق حاد) قرار دارند.

وی لذا باید مصوبات ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا به صورت جدی اجرایی شود.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع نگران کننده کرونا در کرمان، همه مردم، اصناف، ادارات و ... ملزم به جدی گرفتن و رعایت دستورات و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا هستند.

کد خبر: ۵۲٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha