۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
۴ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های آبیاری پایاب سدهای اردبیل در نظر گرفته شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل:

۴ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های آبیاری پایاب سدهای اردبیل در نظر گرفته شد

اردبیل- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: چهار هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبیاری پایاب سدهای استان در نظر گرفته شده که در راستای توسعه منطقه نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس جنگی مرنی صبح شنبه در جلسه ارائه عملکرد آخرین وضعیت پایاب خداآفرین در محل آب منطقه اردبیل اظهار داشت: اجرای پایاب سد خداآفرین با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی با توجه ویژه‌ای در حال ادامه است که برای تسریع در اجرای آن نیازمند افزایش اعتبارات هستیم.

وی با اشاره به این که اهمیت به توسعه اشتغال بخش کشاورزی و اشتغال‌زایی از اولویت اساسی برخوردار است بیان کرد: درصدد هستیم تا با اهتمام جدی در راستای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان را افزایش و ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: عملیات عمرانی این پروژه به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی در راستای آبی کردن در حدود ۳۶ هزار هکتار از اراضی مغان محقق خواهد شد که بدون شک این اقدام تحول عظیمی را در بخش کشاورزی منطقه ایجاد خواهد کرد.

جنگی مرنی افزود: چهار هزار میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح‌های آبیاری پایاب سدهای استان در نظر گرفته شده که در راستای توسعه منطقه نقش‌آفرینی خواهد کرد و در این زمینه انجام برنامه‌ریزی‌های لازم می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی اظهار کرد: اهمیت به اتمام پروژه از طریق منابع دولتی و بانکی از اهم مواردی است که در این زمینه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از طریق منابع بانکی در نظر گرفته شده و انجام اقدامات لازم در این زمینه بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

کد خبر: ۵۲٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha