۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
روستاهای زنجان ماهانه ۴ هزار تن آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

روستاهای زنجان ماهانه ۴ هزار تن آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند

زنجان- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: روستاهای دارای نانوایی استان ماهانه چهار هزار تن آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، محمد ایزدی با بیان اینکه روستاهای دارای نانوایی زنجان ماهانه چهار هزار تن آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند، اظهار کرد: روستای صعب العبور و بدون نانوایی استان نیز هر شش ماه یکبار آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که سهمیه ماهانه این روستاها یک هزار تن است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:۲۰۰ روستای صعب العبور و بدون نانوایی استان نیز هر شش ماه یکبار آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که سهمیه ماهانه این روستاها یک هزار تن است.

ایزدی تاکید کرد: هم اکنون استان دارای یک هزار و ۶۱۰ واحد نانوایی فعال دارد که از این تعداد هزار و ۷۹ واحد دولتی و ۵۳۱ واحد آزاد پز شامل بربری، سنگک، تافتون و لواش است و هفت کارخانه آرد سازی در زنجان تولید این محصول را در استان بر عهده دارند.

وی از دو گانه سوز شدن ۱۹۷ واحد نانوایی در زنجان خبرداد و گفت: این واحدها دارای سوخت گاز طبیعی هستند که هم اکنون مجهز به سوخت نفتگاز نیز شده اند و با دو گانه سوز شدن واحدهای نانوایی در زمان قطعی گاز در مواقع اضطراری مشکلی در پخت نان از سوی نانوایان به لحاظ سوخت وجود نخواهد داشت.

کد خبر: ۵۲٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha