۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
 ۹روستای زنجان برق‌دار می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۹روستای زنجان برق‌دار می‌شود

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه این شرکت نسبت به برق‌رسانی به روستاها برنامه‌ریزی لازم را دارد، گفت: تاپایان سالجاری ۹ روستای استان برق‌دار می‌شود.

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه شرکت توزیع برق زنجان نسبت به برق رسانی به روستاها برنامه ریزی لازم را دارد، گفت: تاپایان سالجاری ۹ روستای استان برق دار می شود.

وی اظهار کرد: این روستاها به دلیل اینکه مهاجرت روستاییان به شهرها کمترین جمعیت را داشت و کمتر از ۲۰ خانوار داشتند و امروز با بازگشت به مناطق خود برق رسانی  به این روستاها انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه صنعت برق یکی از اصلی‌ترین زیر ساخت‌های مهم توسعه در کشور است، گفت: بالای ۹۹.۶ درصد روستاهای استان برق دارند. 

علیزاده با بیان اینکه برق رسانی به روستاهای استان زنجان  ۱۲۹ درصد رشد دارد، ابراز کرد: تعداد مشترکین برق استان ۴۶۶ هزارو ۲۳۴ مشترک است که ۶۸ درصد مشترکین شهری و ۳۲ درصد روستایی هستند.

وی  گفت: زنجان یکی از استان‌های صنعتی است و از نظر کمیت زیر ساخت‌های برق، وضعیت خوبی دارد و به دورترین مناطق روستایی استان هم برق رسانی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان ابراز داشت: همچنین به روستای امیرآباد هم یک دستگاه ترانسفور ماتور ۲۵ کاوا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال نصب می شود.

کد خبر: ۵۲٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha