۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
قیمت مسکن در بدترین نقطه تهران زیر ۱۵ میلیون تومان نیست
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

قیمت مسکن در بدترین نقطه تهران زیر ۱۵ میلیون تومان نیست

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی برای مدیریت بازار مسکن به دنبال گفتار درمانی و کنترل فضای روانی بازار است، اما این اقدامات تأثیر زیادی در بهبود وضعیت بازار ندارد و وزارتخانه باید استراتژی جدیدی را پیاده سازی کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه نرخ قیمت مسکن در تهران در هر متر مربع حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است، گفت: در شرایط کنونی مشخص نیست که آقای وزیر، این اطلاعات و آمارها را از چه منبعی به دست می آورد، بهتر است که برای درک واقعی تر از وضعیت بازار، به خیابان ها و مشاوران املاک مراجعه شود.

آمارهای بانک مرکزی با اطلاعات ارائه شده از سوی وزیر راه اختلاف گسترده ای دارد
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آمارهای ارائه شده بانک مرکزی، میانگین قیمت مسکن در شهر تهران حدود ۲۴ میلیون تومان است، بنابراین این آمارها با اطلاعات ارائه شده از سوی وزیر راه اختلاف گسترده ای دارد.

قیمت مسکن در بدترین نقطه تهران زیر ۱۵ میلیون تومان نیست
رضایی کوچی ادامه داد: در شرایط کنونی قیمت مسکن در بدترین نقطه تهران زیر ۱۵ میلیون تومان نیست، بنابر این آمارهای ارائه شده وزیر راه با واقعیت کنونی بازار فاصله چشمگیری دارد.

وزیر راه برای مدیریت بازار مسکن به دنبال گفتار درمانی و کنترل فضای روانی بازار است
وی افزود: به نظر می رسد که وزیر راه و شهرسازی برای مدیریت بازار مسکن به دنبال گفتار درمانی و کنترل فضای روانی بازار است، اما این اقدامات تأثیر زیادی در بهبود وضعیت بازار ندارد و وزارتخانه باید استراتژی جدیدی را پیاده سازی کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: مهم ترین راه کار برای بهبود وضعیت بازار مسکن، تولید گسترده و افزایش ساخت و ساز است، در این رابطه نیز دولت به جزء اجرای طرح ملی مسکن اقدامی صورت نداده، البته مجلس اخیرا طرح جهش تولید و تأمین مسکن را طراحی کرد که تصویب و اجرای آن می تواند بازار را به تعادل برساند.

کد خبر: ۵۲٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha