۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
۹۹۸ نفر در بخش گردشگری کردستان صاحب شغل شدند
معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان:

۹۹۸ نفر در بخش گردشگری کردستان صاحب شغل شدند

کردستان- معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان گفت: از یک هزار و ۵۰۵ شغل پیش بینی شده در بخش گردشگری استان تا پایان امسال تاکنون ۹۹۸ شغل ایجاد شده است.

حمید اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۶ موافقتنامه اصولی برای طرح های گردشگری در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به موافقتنامه های اصولی صادر شده تا پایان امسال پیش بینی شده برای یک هزار و ۵۰۵ نفر در زمینه فعالیت طرح های گردشگری استان شغل ایجاد شود که تاکنون برای ۹۹۸ نفر این مهم تحقق پیدا کرده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان خاطرنشان کرد: ۸۵ طرح مربوط به بخش خصوصی و یک طرح هم به طور مشارکتی در حوزه گردشگری استان به اجرا در می آیند.

اسکندری یادآور شد: میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای این تعداد طرح از محل سرمایه آورده متقاضی و تسهیلات گردشگری تامین می شود.

وی اظهار کرد: صنعت گردشگری یکی از مولفه های مهم در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم است که اداره کل میراث فرهنگی همواره آمادگی خود را برای حمایت از اجرای طرح های اشتغالزا با سرمایه بخش خصوصی اعلام کرده است.

کد خبر: ۵٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha