۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان بودجه ۱۴۰۰ در مازندارن پیش بینی شده است
استاندار مازندران:

۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان بودجه ۱۴۰۰ در مازندارن پیش بینی شده است

ساری - استاندار مازندران بودجه و اعتبار پیش بینی شده سال ۱۴۰۰ را در استان دو هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در ستاد درآمد و سرمایه گذاری استان در استانداری با بیان اینکه درآمدها و هزینه های استان مسئله مهمی است، گفت: با توجه به طرح لایحه بودجه قرار است نشستی با مجمع نمایندگان استان داشته باشیم تا از ظرفیت نمایندگان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه با چانه زنی با دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها می توان برای اولویت های استان نظیر جمع آوری آب های سطحی، پسماند و غیره تامین اعتبار کنیم، افزود: باید از مدل مشارکت پخش خصوصی و سرمایه گذاری های مشترک استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید سهم بیشتری از درآمدها داشته باشیم، پیش بینی درآمد و بودجه سال ۱۴۰۰ را در استان دو هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بخشی باید از طریق درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم جذب شود.

حسین زادگان با اظهار اینکه انتظارات از کسب درآمد طی سال جاری در استان تامین شده است، گفت: در حوزه درآمدهای مالیاتی با همه مشکلات موجود و با تقسیط و تخفیف های صورت گرفته، درآمد مصوب محقق شده است.

استاندار مازندران توسعه بومگردی را از جمله اولویت های استان بیان کرد و گفت: بومگردی باید در بافت و حریم روستاها با ضوابط و مصالح مشخصی توسعه یابد.

وی همچنین درباره سفر نوبخت به مازندران اعتبارات مصوب و پیشنهادی را ۷۶۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تاکنون ۵۲۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

وی گفت: این اعتبار در حوزه های مختلف فاضلاب، پسماند، طرح های ورزشی، زیرساختی و راه ابلاغ شده است.

کد خبر: ۵۲٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha