۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
استارتاپ‌های حوزه تولید محصولات تندمصرف حمایت می‌شوند
توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

استارتاپ‌های حوزه تولید محصولات تندمصرف حمایت می‌شوند

کالاهای تند مصرف شامل کالاهای هستند که معمولاً سریع فروخته می‌شوند و از حاشیه سود کمتری برخوردار هستند. با توجه به گستردگی این حوزه، استارتاپ‌های زیادی این حوزه را به عنوان زمینه فعالیت خود انتخاب کرده‌اند.

به گزارش بازار، کالاهای تند مصرف طیف نسبتاً گسترده‌ای از محصولات را در بر می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های بارز کالاهای تند مصرف این است که با سرعت بیشتری فروخته می‌شوند. همچنین قیمت فروش آنها نسبتاً پایین است.

برخی از اجناس و محصولات مانند نوشیدنی‌ها، مواد شوینده، مکمل‌های غذایی، برخی از محصولات داروخانه‌ای بدون نسخه، برخی از اسباب بازی‌ها و محصولات غذایی بسیاری از رستوران‌ها، نمونه‌های بارزی از کالای تند مصرف به شمار می‌روند. در رویداد آنلاین برگزار شده با هدف حمایت از استارتاپ‌های حوزه تند مصرف ها، استارتاپ‌های مختلفی حضور یافتند.

کدام استارت‌آپ‌ها؟
استارتاپ وندینگ ماشین اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالای تند مصرف بود که برای ماشین‌های سرمایشی و گرمایشی نوشیدنی‌گرم، محصول خود را معرفی کرد. ‌

استارتاپ بینج بار نیز از جمله تیم‌های متقاضی سرمایه بود که برای فروش محصولات کشاورزی و کوتاه کردن زنجیره تامین از مزرعه تا مشتری به خصوص برنج به صورت آنلاین محصول خود را معرفی کرد. ‌

در ادامه استارتاپ سامت به معرفی خود پرداخت و به عنوان یک تیم فعال در حوزه کالای تند مصرف خود و محصول مورد نظر را معرفی کردند. این استارتاپ، محصول خود را تحت عنوان، سامانه ایجادکننده ارتباط متمرکز میان تامین‌کنندگان و مشتریان کالاهای تند مصرف برای حاضران توضیح داد.

استارتاپ سیزون مارکت نیز از جمله حاضرین در این رویداد بود که محصول خود را به که یک سوپرمارکت آنلاین بود، معرفی کرد و برای تامین مالی آن درخواست سرمایه‌گذاری کرد.

یکی دیگر از تیم‌های حاضر ای‌تحفه نام داشت.  این تیم برای معرفی و فروش سوغاتی و صنایع دستی در قالب فروشگاه آنلاین، محصول خود را معرفی کرد. ‌

استارتاپ بارخشک نیز متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالای تند مصرف بود که برای فروش حبوبات و خشکبار به صورت آنلاین، محصول خود را معرفی کرد.

کد خبر: ۵۲٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha