۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
اعتبار یارانه کالای اساسی از محل فروش اموال مازاد دولت تامین می شود
نماینده مردم قزوین:

اعتبار یارانه کالای اساسی از محل فروش اموال مازاد دولت تامین می شود

قزوین- سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای ارائه یارانه کالاهای اساسی به ۲۰ میلیون نفر از محل فروش اموال مازاد دولت تامین می شود.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار بازار در قزوین با اشاره به مشکلات اقتصادی دهک های درآمدی پایین جامعه اظهار داشت: شرایط اقتصادی موجود در کشور موجب شده است تا گروه های ضعیف و دهک های درآمدی پایین از نظر معیشت دچار مشکل باشند.

وی بیان کرد: مسئله اقتصاد خانوار و تامین معیشت به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های حال حاضر کشور از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده است.

نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های موجود برای اجرای طرح یارانه کالاهای اساسی مشکلات اقتصادی دولت برای تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح بود که موجب شده است تا بخشی از نمایندگان نگرانی هایی را در مسیر اجرای این طرح داشته باشند.

سیاهکلی افزود: با نظر نمایندگان و همراهی دولت اعتبار مورد نیاز برای یارانه کالاهای اساسی از محل فروش اموال مازاد دولت تامین می شود.

وی تاکید کرد: کالا برگ الکترونیک به ۲۰ میلیون نفر از دهک های درآمدی جامعه پرداخت می شود که می تواند به عنوان یک مُسکن قدری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند.

کد خبر: ۵۲٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha