۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
۱۳ واحد راکد صنعتی گلستان به چرخه تولید بازگشت
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

۱۳ واحد راکد صنعتی گلستان به چرخه تولید بازگشت

گرگان- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون و با هدف تلاش برای افزایش تولید و کمک به رونق اشتغال ۱۳ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل گلستان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، حجت اله خلیل زاده اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون و با هدف تلاش برای افزایش تولید و کمک به رونق اشتغال ۱۳ واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل گلستان به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این واحدهای تولیدی با احیای ۲۶۰ فرصت شغلی و کمک دولت از طریق سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی فعالیت خود را بار دیگر آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: امیدواریم پایان امسال مشکلات و موانع فعالیت ۴۰ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد دیگر برطرف شده و امکان آغاز مجدد تولید آن ها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی گلستان روند رو به رشد دارد، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۸ قرارداد ساخت واحدهای تولیدی با بخش خصوصی منعقد و ۲۵ هکتار زمین برای اجرای این طرح ها به آنان در نقاط مختلف شهرک های صنعتی استان واگذار شد.

خلیل زاده تصریح کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان برای اجرای این طرح ها ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده و با بهره برداری از این واحدها هزار و ۸۵ فرصت شغلی در استان گلستان ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۵۲٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha