۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۱۷۰ هزار و ۵۹۱ عدد ماسک در فروشگاههای زنجیره ای زنجان توزیع شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۷۰ هزار و ۵۹۱ عدد ماسک در فروشگاههای زنجیره ای زنجان توزیع شد

زنجان-فغفوری،رئیس سازمان صمت زنجان،گفت: تنها طی یک هفته گذشته ۱۷۰ هزار و ۵۹۱ عدد ماسک در فروشگاههای زنجیره ای استان زنجان توزیع شده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان نسبت به تامین اقلام بهداشتی و ماسک در استان به خود کفایی رسیده است، گفت:تنها طی یک هفته گذشته ۱۷۰ هزار و ۵۹۱ عدد ماسک در فروشگاههای زنجیره ای استان توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ماسک هزار تومانی به وفور دراستان زنجان وجود دارد، اظهار کرد: به هر اندازه که تقاضا باشد ماسک داریم. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه ماسک هزار و ۳۰۰ تومانی هم در ۱۴۰ داروخانه استان زنجان به وفور عرضه می شود، گفت: روزانه بیش از ۶۰۰  هزار ماسک در استان تولید می شود.

فغفوری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار عدد ماسک در انبارهای استان ذخیره شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ واحد تولید کننده صنعتی ماسک دراستان فعال است و سپاه و بسیج هم ۱۲۰ کار گاه تولید ماسک دارند. 

وی با بیان اینکه  فنی و حرفه ای استان هم در تولید ماسک کمک کار است، ابراز کرد: در استان هم هشت واحد تولیدی مواد شوینده و ضدعفونی کننده فعال است. 

کد خبر: ۵۱٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha