۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
۱۲ هزار خانوار قزوینی مشترک نفت سفید و کپسول گاز هستند
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

۱۲ هزار خانوار قزوینی مشترک نفت سفید و کپسول گاز هستند

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: ۱۲ هزار خانوار قزوینی  از نعمت گاز طبیعی محروم و مشترک نفت سفید و کپسول گاز هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی صالحی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که در موضوع حمل و نقل سوخت در استان قزوین با جامعه ای ۱۲ هزار نفری ساکن در روستاها و مناطق کوهستانی استان مواجه هستیم نیاز است تا قبل از شروع فصل سرما با یک برنامه ریزی مناسب هماهنگی ها برای تامین سوخت این مردم انجام شود.

وی بیان کرد: در شرایطی که فرآیند ثبت نام و ثبت سفارش برای تامسن سوخت به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده است باید در کمترین زمان ممکن زیرساخت های آموزش، تسهیل فرآیندهای ثبت نام و تامین سوخت به مناطق روستایی فراهم شود.

مدیر کل دفتر امور شهری استان قزوین عنوان کرد: در ماه گذشته بیش از ۷۵ درصد از سهمیه سوخت گاز مایع استان قزوین جذب و تامین شده است و با هماهنگی که با شرکت توزیع نفت انجام شده است نیاز موجود در این حوزه در استان تامین خواهد شد.

صالحی افزود: همچنین ساکنین این مناطق به گاز مایع نیز نیازمند هستند که برای تامین کپسول سوخت گاز مایع این مناطق نیز هماهنگی های لازم به عمل آمده است.

کد خبر: ۵۱٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha