۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های عمرانی اردبیل ضروری است
فرماندار اردبیل:

جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های عمرانی اردبیل ضروری است

اردبیل- فرماندار اردبیل گفت: جذب اعتبارات ملی برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل نیاز ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود امامی یگانه عصر چهارشنبه در جلسه بررسی روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در محل فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های شهرستان اردبیل نیاز ضروری است.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت استاندار اردبیل و نمایندگان منطقه و مدیران دستگاه های اجرایی جذب اعتبارات ملی برای شهرستان محقق شود، گفت: با توجه به محدود بودن این اعتبارات ضروری است دستگاه‌های ذیربط در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار اردبیل گفت: تامین آب شرب برای شهر اردبیل و برخی روستاهای شهرستان اولویت اساسی است که قرار شد با جذب اعتبارات ملی عملیات اجرایی این پروژه تسهیل شود.

امامی یگانه از تعریض جاده سرچم_اردبیل خبرداد و گفت: ساماندهی جاده های مواصلاتی شهرستان از چهارخطه نمودن محور اردبیل سرچم در حال اجرا است.

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم راه آهن اردبیل است که با وعده داده شده تا پایان امسال زیرسازی این پروژه اتمام و ۱۰۰کیلومتر از ریل گذاری نیز تاپایان سال به اتمام می‌رسد.

فرماندار اردبیل از تسهیل عملیات اجرایی پل قدس اردبیل خبرداد و گفت: انتظار می رود این پروژه که یکی از مطالبات مردم شهر اردبیل است با شتاب بیشتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

امامی یگانه از شتاب عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس اجتماعی بهزیستی، مجتمع توانبخشی ایثار و زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردبیل خبرداد و گفت: در حوزه کشاورزی نیز اجرای طرح آبیاری نوین درمنطقه شتاب گرفته و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه از منابع ملی جذب شده است.

کد خبر: ۵۱٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha