۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است
مدیر کل ارتباطات و فناوی اطلاعات آذربایجان‌شرقی:

بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است

تبریز- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات حوزه ارتباطات و رسیدگی به شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵، گفت: بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات مربوط به اینترنت است.

به گزارش بازار، محمد فرزاد اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال، از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۱۷۰ مورد شکایت معادل ۶۰ درصد شکایت ها مربوط به سرویس اینترنت، ۱۸ درصد شکایت ها مربوط به تلفن همراه و ۱۵ درصد شکایت ها و مشکلات نیز مربوط به تلفن ثابت است.

وی افزود: حوزه های پیشخوان، خدمات پستی، تشعشعات و خدمات ارزش افزوده هفت درصد از مجموع شکایات ثبت شده را به خود اختصاص داده اند.

فرزاد گفت: در نیمه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به سه هزار و ۵۰۵ شکایت ( در حدود ۹۸ درصد شکایات ) رسیدگی شده و بقیه شکایات نیز در حال بررسی و رسیدگی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم رسیدگی مداوم و مستمر به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی، گفت: مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به طوری است که بهترین جواب و راه حل را برای مشترکان که ثبت شکایت و درخواست داشته باشند ارائه می دهد.

وی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات مجازی یا حضوری با نمایندگان اپراتورها و سرویس دهندگان اینترنتی در استان، همواره به دنبال رسیدگی سریع و مناسب به مشکلات کاربران است.

کد خبر: ۵۱٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha