۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
خدمات الکترونیکی بانک‌های استان سمنان توسعه یابد
برای مقابله با تجمع مردمی؛

خدمات الکترونیکی بانک‌های استان سمنان توسعه یابد

سمنان- استاندار سمنان خواستار توجه بیشتر به پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا شد و گفت: امروز نیاز است که خدمات غیر حضوری و الکترونیکی بانک‌های استان توسعه یابد تا شاهد عدم مراجعه و تجمع مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه مقابله با تجمعات مردمی مد نظر ستاد مقابله با کرونا باید از دستگاه‌های اجرایی و بانک ها و ... تشدید شود تا بعد به جامعه سرایت کند، بیان کرد: ارگان‌های دولتی الگوی مردم هستند.

وی با بیان اینکه خدمات الکترونیکی بانک های استان سمنان در بستر جامعه توسعه یابد تا مردم مجبور به حضور فیزیکی در بانک ها و در معرض خطر کرونا قرار گرفتن، نباشند، افزود: بستر سازی برای ایفای نقش دولت الکترونیک باید با برنامه ریزی صحیح پیش رود.

استاندار سمنان با اشاره به پوشش قوی اینترنت در سطح استان به مثابه یکی از سه استان برتر کشور، گفت: زیرساخت‌های لازم برای تقویت این بستر و ارائه خدمات در بستر فضای مجازی در سطح استان وجود دارد.

آشناگر خواستار استفاده بهینه از این بستر شد و تاکید کرد: برای سلامتی مردم باید گام های اساسی تری برداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در این نشست از حمایت صنایع آسیب دیده از کرونا با اعتبارات مدیریت بحران خبر داد و بیان کرد: بخش گردشگری بر اساس گزارش و آمارها، در پی شیوع بیماری کرونا با بیشترین آسیب  روبرو شده است.

ایرج رئیسیان ادامه داد: مواردی از قبیل امهال اقساط تسهیلات و بدهی‌های آب، برق و گاز برای حوزه گردشگری و حمایت از این صنعت در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر: ۵۱٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha