۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
تلاش برای حفظ «کارخانه مقدم»/ مشکلات واحدهای تولیدی قدیمی رفع شود
استاندار البرز:

تلاش برای حفظ «کارخانه مقدم»/ مشکلات واحدهای تولیدی قدیمی رفع شود

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه برخی از واحدهای فعال قدیمی استان از سنوات گذشته با موانعی برای فعالیت مواجه شده اند و با کمترین ظرفیت به سمت تعطیلی پیش می روند، گفت: کارخانه مقدم یکی از این واحدهاست که مقرر شد با تشکیل جلسه ای برای رفع مشکلات آن اقدام و نتیجه ظرف یک هفته مشخص شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی روز چهارشنبه در بازدید از «کارخانجات مقدم و مجموعه تولیدی زرنام» در شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ، که با همراهی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان انجام شد، با تاکید بر توجه هر چه بیشتر به واحدهای فعال تولیدی در این استان گفت: باید ظرفیت تولید و اشتغال در این واحدها با هدف بهبود هرچه بیشتر چرخه اقتصاد افزایش یابد.

شهبازی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای فعال قدیمی به واسطه گسترش شهر از سنوات گذشته با موانعی برای فعالیت مواجه شده اند و با کمترین ظرفیت به سمت تعطیلی پیش می روند، افزود: بر این اساس مقرر شد، جلسه ای مشترک متشکل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، سرپرست فرمانداری نظرآباد و نماینده کارخانه مقدم برای حل مشکلات این واحد بزرگ تولیدی و حفظ نام مقدم برگزار و نتایج آن ظرف یک هفته مشخص شود.

وی اضافه کرد: برای این منظور با رییس امور شعب بانک ملی و رییس سازمان تامین اجتماعی نیز با هدف احیای کارخانه مقدم نشست و رایزنی صورت می گیرد.

ترخیص محموله ذرت زرنام در اسرع وقت
استاندار البرز در بازدید از مجموعه زرنام اظهار کرد: مقرر شد، ترتیبی اتخاذ شود تا محموله ذرت این واحد در اسرع وقت ترخیص شود تا تولید رونق گیرد که بواسطه این امر از تعدیل ۵۰۰ نیروی کار جلوگیری شد.

شهبازی گفت: تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی استان البرز نقش بسزایی در صادرات دارند بنابر این با ارائه راهکارهای اقتصادی باید هرچه بیشتر از این ظرفیت ها بهره برد.

در ادامه بازدید، روند فعالیت مجموعه تولیدی «زرنام» تولیدکننده فروکتوز، آرد و ماکارانی که یکی از مطرح ترین برندهای تولید ماکارونی در کشور محسوب می شود، مورد بررسی قرار گرفت. این واحد علاوه بر تامین نیاز داخل نسبت به صادرات در ابعاد گسترده نیز اقدام کرده است. مجموعه «زرنام» چند هزار نیروی کار دارد و با ظرفیت بالایی در حال فعالیت است که تاثیر بسزایی در تولید مواد غذایی و ایجاد اشتغال کشور دارد.

کد خبر: ۵۱٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha