۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
پرداخت تسهیلات با سود بالا مشکل اساسی کشاورزان است
مشاور اتاق بازرگانی خراسان شمالی:

پرداخت تسهیلات با سود بالا مشکل اساسی کشاورزان است

بجنورد - مشاور اتاق بازرگانی خراسان شمالی یکی از مشکلات حال حاضر کشاورزان این استان را پرداخت تسهیلات با سود بالا عنوان کرد.

کاووس شادلو مشاور اتاق بازرگانی خراسان شمالی امروز در گفتگو با بازار ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ آموزش و تخصصی شدن فعالیت های کشاورزی گفت: محصولات کشاورزی شهرستان های خراسان شمالی باید اولویت بندی و براساس ظرفیت و پتانسیل های موجود در هر منطقه کشت شوند.

وی افزود: کشت محصولات کشاورزی متناسب با اقلیم، حفظ مزیت رقابتی محصولات و بهره‌وری در استفاده از نیروی کار و منابع را به همراه دارد.

شادلو با اشاره به برخی مشکلات کشاورزان استان گفت: در حال حاضر پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی با سود بالا مشکلی اساسی برای جامعه کشاورزان خراسان شمالی است که باید به این موضوع توجه شود.

مشاور اتاق بازرگانی استان تاکید کرد: برای رفع مشکلات موجود، وزارت جهاد کشاورزی باید برای حمایت از کشاورزان اقدام کند و اجازه ندهد حمایت‌ها به دخالت تبدیل شود.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی باتوجه به موقعیت جغرافیایی، پتانسیل بالایی در کشاورزی دارد، گفت: کشاورزی به عنوان یکی از اولویت های مهم توسعه اقتصادی استان به شمار می رود از این جهت رفع مشکلات این بخش باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر: ۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha