۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
۳۶۰ واحد صنفی بوشهر پلمب شدند
به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی؛

۳۶۰ واحد صنفی بوشهر پلمب شدند

بوشهر - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت بوشهر گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان مهرماه سالجاری تعداد ۳۶۰ واحد صنفی و صنعتی در سراسر استان بدلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر، رضا جمالی بیان کرد: در راستای اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از سوی سازمان صمت بوشهر تا پایان مهرماه سالجاری ۳۶۰ واحد صنفی در قالب گشت‌های مشترک بازرسی از اصناف با همکاری مرکز بهداشت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن نیروی انتظامی به عنوان متخلف پلمب شده است.

وی با اشاره به انجام گشت‌های مشترک بازرسی به منظور مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: از اول اسفند سال گذشته تا پایان مهرماه امسال هزار و ۵۹۳ مورد گشت مشترک بازرسی در استان صورت گرفته که از این بین تعداد هزار و ۵۴۹ فقره منجره به تشکیل پرونده تخلف به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت بوشهر اضافه کرد: در همین راستا بیش از هزار و ۱۲۰ مورد تذکر و یا اخطار کتبی به متصدیان واحدهای صنفی استان صادر و ابلاغ شده است.

کد خبر: ۵۱٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha