۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
 ۶ سرمایه‌گذاری جدید در شهرک صنعتی شهریاری زنجان انجام می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

۶ سرمایه‌گذاری جدید در شهرک صنعتی شهریاری زنجان انجام می‌شود

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان از ثبت درخواست شش سرمایه گذار برای استقرار در شهرک صنعتی شهریاری خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده واگذاری زمین به سرمایه گذاران در این شهرک انجام خواهد شد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه شهرک صنعتی شهریاری زنجان آماده واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران صنعتی است، افزود: طی یک ماه آینده واگذاری زمین به سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی انجام خواهد شد. 

وی گفت: این شهرک صنعتی در مساحت ۴۰۰ هکتار راه‌اندازی شده و براساس آخرین آمار شش سرمایه گذار برای استقرار واحد صنعتی درشهرک صنعتی شهریاری درخواست دادند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه شهرک صنعتی شهید شهریاری در غرب زنجان واقع شده است، تاکید کرد: متاسفانه در دهه های گذشته توسعه صنعتی در غرب زنجان رخ نداده است  و دراین میان با راه‌اندازی شهرک صنعتی شهریاری شاهد توسعه این منطقه خواهیم بود. 

فغفوری با بیان اینکه با توجه به صدور مجوز زیست محیطی، این شهرک به صورت قانونی امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران را دارد، ابراز کرد: واحد البرز پاک ایرانیان یکی از بزرگترین طرح‌های صنعتی بزرگ استان بوده و در شهرک صنعتی شماره چهار زنجان مستقر می شود. 

وی همچنین با بیان اینکه یک واحد تولید کننده خودرو هم درخواست استقرار در این شهرک را دارد، تصریح کرد: همچنین دو واحد تولید کننده صنایع  غذایی در این شهرک صنعتی درخواست واگذاری زمین کردند که دردست بررسی بوده و به زودی واگذاری زمین انجام می شود. 

کد خبر: ۵۱٬۷۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha