۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
حل مشکلات معیشتی مردم مهم‌تر از دعواهای سیاسی؛ حضور رئیس‌جمهور در مجلس به نفع ملت است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

حل مشکلات معیشتی مردم مهم‌تر از دعواهای سیاسی؛ حضور رئیس‌جمهور در مجلس به نفع ملت است

اردبیل- نظری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه دوری از دعواهای سیاسی به صلاح جامعه است.

سید غنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه دوری از دعواهای سیاسی به صلاح جامعه است که به همین منظور انتظار می‌رود رئیس‌جمهور با حضور در مجلس به بسیاری از شائبه‌ها پایان دهد.

وی با اشاره به این‌که مردم از دعواهای سیاسی هیچ سود و منفعتی نمی‌برند، بیان کرد: بهتر است با پیگیری مشکلات و نیز همفکری دولت با نمایندگان مجلس در حل مشکلات موجود اقدامات مناسبی انجام یابد و در این زمینه نمایندگان مردم در مجلس نیز باید برای نظرات رئیس‌جمهور احترام قائل شوند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اهمیت به گفت‌وگو و مباحثه در امر حل مسائل و مشکلات اقتصادی به دور از دعواهای جناحی و سیاسی برای مردم ارجحیت دارد و در این زمینه مجلس باید اهتمام و تلاش جدی داشته باشد.

نظری خانقاه ادامه داد: متأسفانه عده‌ای فقط به دنبال فعالیت در فضای مجازی وتفرقه‌افکنی در بین مردم هستند که انتظار می‌رود دولت در این زمینه برخوردی جدی با کسانی که فقط در شعار همه‌کاره‌اند داشته باشد و این چنین افرادی را که به دنبال تفرقه‌افکنی هستند از میدان به دور کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: در روزهایی که کمر مردم از گرانی شکسته است دیگر بهتر است هر چه سریع‌تر اقدامات اساسی در راستای حل معضلات روز جامعه مبنای کار قرار گیرد و با ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و کم‌کاری نداشته باشیم.

کد خبر: ۵۱٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha