۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
۵۷ واحد صنفی متخلف یزد پلمب شدند
طبق آمار گشت ویژه ستاد کرونای استان یزد

۵۷ واحد صنفی متخلف یزد پلمب شدند

یزد- حسنی، رئیس اتاق اصناف یزد با بیان اینکه تمام مناطق شهر یزد در سه روز نخست تشدید محدودیت‌های ستاد استانی مقابله با کرونا بازرسی شده است، گفت: تنها ۵۷ واحد صنفی پس از تشدید محدودیت‌ها متخلف شناخته و پلمب شدند.

علیرضا حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از وجود ١١٢ تیم بازرسی با تعداد نفرات ٢٣٨ نفر در سه روز نخست تشدید محدودیت‌ها برای واحدهای صنفی استان خبر داد و گفت: تمام مناطق شهر یزد، شاهدیه، زارچ و حمیدیا در تاریخ دهم، یازدهم و دوازدهم آبان ماه از نظر رعایت قوانین مربوط به مبارزه با شیوع کرونا مورد بازرسی قرار گرفتند.

رئیس اتاق اصناف یزد بیان کرد: در این بازرسی مشاهده شد تعدادی از واحدهای صنفی استان یزد تعطیلی در ساعت مقرر را رعایت نکرده که تعداد این واحدها ٥٧ مورد بود که طبق اطلاعیه پیشین، پلمب شدند.

وی اظهار کرد: نگاه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خواستار حفظ و بهبود معیشت و سلامت صنوف با رعایت محدودیت‌ها و حداقل تعطیلی صنوف می‌باشد در عین حال، انتظار تشدید نظارت و بازرسی‌ها توسط اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی را دارد.

پلمب ۴۴۶ واحد صنفی یزد طی دو هفته

سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در خصوص وضعیت بازرسی‌ها و پلمب های انجام شده پیش از اعمال محدودیت‌ برای کلیه اصناف به جز دو صنف ضروری بیان کرد: ۲۰۰ تیم گشت مشترک در بازه زمانی دو هفته در سطح شهر یزد فعال بودند که در نتیجه با انجام سه هزار و ۸۸۱ بازرسی، ۴۴۶ واحد متخلف به مدت دو هفته پلمب شدند.

گفتنی است، در سه روز نخست تشدید محدودیت‌های ستاد استانی کرونا از جمله تعطیلی اصناف پس از ساعت ۱۶ و نیم، ممنوعیت تردد اتومبیل‌های شخصی بیش از تک سرنشین پس از همین ساعت، تعطیلی اتوبوس‌های واحد و مواردی از این دست، گشت‌های نظارت و بازرسی اتاق اصناف در دو شیفت صبح و بعد از ظهر و مانور گشت‌های ارتقای سلامت عمومی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا از شنبه ۱۰ آبان آغاز به کار کرد.

کد خبر: ۵۱٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha