۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
استقرار گمرک الکترونیک در بوشهر/ صادرات و واردات تسهیل می‌شود
مدیرکل گمرک بوشهر:

استقرار گمرک الکترونیک در بوشهر/ صادرات و واردات تسهیل می‌شود

بوشهر - ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به استقرار گمرک الکترونیک، گفت: توسعه تجارت و تسهیل در امر صادرات و واردات بدون توجه به پروژه بزرگ گمرک الکترونیک امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، بهروز قره بیگی در مراسم معارفه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر افزود: گمرک الکترونیک در راستای ساده سازی و تسریع در امر صادرات و واردات راه اندازی شده است که علاوه بر تحقق این مهم زمینه نظارت و شفافیت بیشتر در حوزه تجارت را نیز فراهم نموده است.

وی افزود: استقرار گمرک الکترونیک و یکپارچه سازی فعالیت فعالین اقتصادی علاوه بر  تقویت و بهبود فضای کسب و کار، مصداق عینی تحقق منویات مقام معظم رهبری در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی می باشد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر به ایجاد پست جدید معاونت  فناوری اطلاعات و ارتباطات در گمرکات استان بوشهر اشاره کرد و گفت: طی چند سال اخیر با توجه به دامنه وسیع و گسترده فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه گمرک و پیاده سازی سامانه های متعدد گمرکی وجود یک معاونت جدید جهت حفاظت و امنیت اطلاعات و همچنین راهبری و هماهنگی این حوزه کلیدی در گمرک ضروری به نظر می رسید.

قره بیگی  به نقش مهم کارکنان حوزه اطلاعات و ارتباطات گمرک اشاره کرد و گفت: هم اکنون کارکنان حوزه آی تی گمرک در خط مقدم خدمت رسانی به فعالین اقتصادی قرار دارند.

در پایان این مراسم علی کرد نقی گرد به عنوان معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر: ۵۱٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha